العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 13-01-2011, 09:01 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن السادة الاعضاء يفيدونى لكل كل المشاكل دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmooud135 مشاهدة المشاركة

احمد مهران طلع جرب معايا عربيتى وقالى الكلام دة وقالى التوكيل كمان بيجبلو العربيات الزيرو علشان يضبتها قبل اما يبعها علشان يعمل عليها تعديلات علشان لو هيشتريها صحفى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 13-01-2011, 09:08 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

خلاص يا استاذ ابوالاسعاد حضرتك عنك رد لكل حاجة الاعضاء بئقة تقتنع بمين دى للاعضاء ---------------------------------------------------- وانا عازر حضرتك بس فى سؤال كل شوية بطرحة محدش بيرد علية الجهاز اللى فى البيت مش عايز يدخل على المنتدى ياترى السبب اية ؟؟؟؟

أنا بقتنع ومقتنع

وهاقتنع بإذن الله

بكلام الأستاذ أحمد فاروق

وكلام الأستاذ أبو الإسعاد

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 16-01-2011 الساعة 07:07 PM سبب آخر: حذف من الأقتباس مع جزيل الشكر للباشمهندس
قديم 13-01-2011, 09:10 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

بجد والله العظيم انا جت عليا فتره مبقتش اخش على اى موضوع اشوفك مشارك فيه او عامل الموضوع نفسه يااستاذ محمود ارحمنا عربيتك مش مريحاك بيعها وارحم نفسك وارحمنا مش كده اللى انت بتعمله ده يااستاذى مش دى الطريقه وعلى فكره احنا زى مابنشكر فى العربيه بننقد بعض الحاجات فيها اما موضوع القبض والخصم والكلام ده ده هزار وتريقه على كلام حضرتك اللى مالوش اى اساس من الصحه وانا ممكن اخليك تركب عربيتى واتحداك لو طلعت اى عيب من اللى انت قولتهم يعنى ياريت ياريت حضرتك تبطل طريقتك المستفزه جدا فى الحوار لأن ابو الأسعاد والأستاذ احمد فاروق استحملوا بما فيه الكفايه ممكن يطلع واحد صبره ينفذ منه ويقول كلام حضرتك متحبش تسمعه واظن انت ليك فى اسبرانزا كلوب صولات وجولات مع الأعضاء ولا افكرك كفايه اوى المواضيع بتعملها copy من هناك لهنا ولو حبيت اقولك انه مواضيع اقولك ولاايه رأيك

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 13-01-2011, 09:29 PM
الصورة الرمزية أبوسالم
أبوسالم أبوسالم غير متواجد حالياً

أبوسالم is a jewel in the roughأبوسالم is a jewel in the roughأبوسالم is a jewel in the rough
انذار رد: ممكن السادة الاعضاء يفيدونى لكل كل المشاكل دى

كل اللى انا عايزة الحيادية مش دفاع على طول -------------------------------------- المفروض يبقة فى الراى والراى الاخر والحيادية التامة من الدفاع وخلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
----------------------------------------
ياأيها الذين أمنوا اجتنبوا كثيرا من الظن إن بعض الظن إثم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

أنا بقتنع ومقتنع

وهاقتنع بإذن الله

بكلام الأستاذ أحمد فاروق

وكلام الأستاذ أبو الإسعاد

وانا كمان واثق فى الأستاذ أحمد فاروق وفى كلام الأستاذ أبو الإسعاد

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 16-01-2011 الساعة 07:08 PM سبب آخر: حذف من الأقتباس
قديم 13-01-2011, 10:17 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: ممكن السادة الاعضاء يفيدونى لكل كل المشاكل دى

خلاص يا استاذ ابوالاسعاد حضرتك عنك رد لكل حاجة الاعضاء بئقة تقتنع بمين دى للاعضاء****************** ********************وانا عازر حضرتك بس فى سؤال كل شوية بطرحة محدش بيرد علية الجهاز اللى فى البيت مش عايز يدخل على المنتدى ياترى السبب اية ؟؟؟؟

هههههههههههههههه
الحقني يا استاذ احمد فاروق بقينا بجد نقبض من ابوالفتوح
يلا الصيت والا الغني
ههههههههههههههههههههههههه ه

"لا حول ولا قوه الا بالله ربما يرحمنا برحمته "

خليك فاكر يا استاذ محمود ان استاذ احمد فاروق عرض عليك خدماته و الراجل مش متاخر و انت طنشت وانا عرضت عليك اشوف عربيتك و تشوف عربياتي وانت برضو مطنش
اعتقد الصورة وضحت تجاه الجميع

والحمد لله رب العالمين انت شوفت رد الاعضاء عليك " نعمه و فضل و شهاده فخر و وسام علي صدري وبدعي ربنا ان اكون قد المسؤليه دي "
تمنياتي من كل وجداني ترحمنا وترحم نفسك

تقبلو خالص تحياتي

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 16-01-2011 الساعة 07:09 PM سبب آخر: حذف من الأقتباس