العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 01-05-2010, 03:58 PM
الصورة الرمزية alaa@virus
alaa@virus alaa@virus غير متواجد حالياً
من انا؟: انا انسان مسلم والحمد لله
التخصص العملى: مبرمج
هواياتي: البرمجة وتصميم المواقع

alaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to beholdalaa@virus is a splendid one to behold
افتراضي رد: انقذونى

السلام عليكم اختى فى الل
تحية طيبة وبعد
اوعى تيأسى ابدا ابدا ابدا ابدا
ولا يضيع حقا وراءة مطالب
وربنا معاكى
قديم 06-05-2010, 03:36 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

الاخت الفاضلة
الا ربنا هينصرك لانه مايرضاش بالظلم
ولو مش فى موضوع السيارة يبقى يردلك حقك بإذنه ان شاء الله
ثانيا انا قريت موضوع بالصدفة وشدنى جدا لدرجة انى قريتو من الاول للأخر علشان اعرف نهايته ايه؟
ده كما لو كان فيلم لكن للاسف النوعية دى من الافلام اصبحت واقع وبتحصل كل يوم من ده واكتر
على كل حال زى ماقللك اخ فاضل فى احدى مشاركاته انتى جنب مواضيع ومواقف تانية تبقى كده زى الفل وقضى اخف من قضى
والله انا متغاظ جدا من الحرامى النصاب اللى باعلك العربية ده وهاين عليا اشوفة وانط فى كرشة (عععععه متعاظ جداptmnlo123per111ptmnlo1 23per111ptmnlo123per111 )
على فكرة الناس دول بيبانو انهم مابيخافوش بس ما ينفعش معاهم اللين وانا مع رأى الاخوة اللى بيحبذوا موضوع المحامى وخصوصا (الصياع) لان المحاميين من النوعية دى لهم سككهم ده غير انها هواية عندهم
ان شاء الله ربنا يوفقك وتوصلى لحقق بس المهم ماتيأسيش ptmnlo123per1106وخللى ورا الموضع حتى من باب العند لغاية ما البياع اللى عامل نفسة ظابط يتربى وامشى بمبدأ (انت مش عارف بتكلم مين؟؟؟) والحركات دى والله ده اللى بيجيب نتيجة دلوقتى والنصر ليكى ان شاء اللهptmnlo123per154
قديم 07-05-2010, 05:26 PM
joophy joophy غير متواجد حالياً

joophy has a spectacular aura aboutjoophy has a spectacular aura about

السلام عليكم
الاخت الفاضلة ان قريت الموضوع بتاعك من الاول للاخر وربنا يكون فى عونك بس انا مع راى الاخ الفاضل انك متيأسيش لان فعلا واضح ان البايع بيلعب معاكى على عنصر الوقت ثانيا حاولى تدورى على محامى يكون صايع ودول مفيش اكتر منهم واطلعى على اى جريدة زى الاهرام او الجمهورية بس قبل ما تعملى كده ياريت لو تدورى على حد يكون عارف تاريخ الظابط اللى باعلك العربية لأنك اكيد هتلاقى بلاوى تانية كتير عاملها قبل كده وبعدين خلى اى جريدة تنشرلك القصة مع تاريخ الظابط ده اللى اكيد هيكون تاريخ قذر وده هيعمله مشاكل كتير والعيار اللى مبيصيبش بيدوش وربنا معاكى
قديم 07-05-2010, 05:58 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

الدرس المستفاد من هذه القصه !

لا تبيع لظابط ! ولا تشترى من ظابط ! ولا تصاحب ظابط ! ولا تجوز بنتك لظابط !
ولو كان دراعك ظابط ..........اقطعه ! وامشى من غير دراع أحسن ! ptmnlo123per1106
Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 07-05-2010, 07:37 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

الدرس المستفاد من هذه القصه !

لا تبيع لظابط ! ولا تشترى من ظابط ! ولا تصاحب ظابط ! ولا تجوز بنتك لظابط !
ولو كان دراعك ظابط ..........اقطعه ! وامشى من غير دراع أحسن ! ptmnlo123per1106
Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

بارك الله فيك يا دكتور، وده أهم مبدأ عندى.