العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 02-02-2011, 02:42 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "يوم الغضب".

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ مشاهدة المشاركة

امال لو كان شعب مخرب وجاهل كان عمل ايه ....

شوف اللي حصل في السويس والقاهرة والمنصورة وانت تعرف ان الزقازيق من اقل المحافظات تضررا

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 02-02-2011, 02:45 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

شوف اللي حصل في السويس والقاهرة والمنصورة وانت تعرف ان الزقازيق من اقل المحافظات تضررا

ما انا عارف اصل اول ما قريت شعب مسالم وبعدين شوية حاجات مولعه ....
قديم 02-02-2011, 02:47 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

يا باشا الناس دي بتاعة كلام و خلاص و اكبر واحد فيهم البرادعي ليه بقي الراجل ده عايش طول عمره بره خنقه فى ايه مبارك حتي لما المظاهرات قامت كان بره و بعدين هيعيش اد ايه يعني عشان عايز يغير النظام و مايبقاش مخنوق احنا اللي بيوتنا اتخربت حسبي الله و نعم الوكيل

هو البرادعي بس كل اللي مكنش عارف يعمل حاجة جاي وعاوز يركب الناس
نفسي افهم واعرف مين اللي سمحله والا اذنله انه يتكلم بصيغة الجمعة قال ايه جاي التحرير يقول للناس احنا هنعمل واحنا هنسوي ومش هنسمح لحد انه يضيع اللي عملناه ده على اساس انه كان قاعد يخطط للموضوع وهو في النمسا والا ايه
هو نسي اخر مره كان في مصر لما قال انا مش هعمل حاجة الا لما الشعب يعمل ويغير جاي دلوقتي يركب الشعب ويقول انا معاكم

ومش هوه بس كل واحد كان نفسه في حاجة جاي يقول البقين بتوعه وبرضة عاوز يركب الموجة
حسبي الله ونعم الوكيل

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 02-02-2011, 02:53 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

مين هنا نزل المظاهرات ..؟؟
قديم 02-02-2011, 02:53 PM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light

يا جماعة انا نفسى افهم حاجة الناس دلوقتى بقيت مظاهرة مويدين للرئيس مبارك فى المهندسين حالا
ومظاهرة تانية معارضين واحزاب واخوان واجانب فى التحرير طب ايه طلباتهم بالملايين!!

هيا الناس عايزة الوزارة الجديدة بضغطة زرار تخلينا اقتصاديا واجتماعية وماديا اقوى من امريكا ولا ايه (ده ربنا خلق السموات فى سبع ايام )انا مش فاهم هيا الناس مش قادرة تصبر ولا عايزين يخربوها وخلاص !!!

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون