العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 05-09-2009, 06:53 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله و افطار رمضان كل عام و انتم بخير

الناس اللي معاها الصور لحد دلوقتي لسه ما ظهرتش
محمد (ايجي فوتو) و ابو نورا
و انا مش عاوز اكتب المووضع من غير صور مش حيبقي ليه طعم
بس بصراحه كان يوم رااااااااااائع

حـازم خـضـر

قديم 05-09-2009, 11:51 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

و اليكم الاحداث بقليل من الصور لحد ما ايجيبت فوتو يجيب الصور اللي عنده

اول الحاضرين كان العبد للهptmnlo123per1147

وصلت هناك علي الساعة 3 و كلمت نور و لانسر بعد 10 دقايق كانوا عندي و بعدها بأقل من دقيقة وصل حازم خضر و طلعنا اعدنا فوق و العربيات كانت مركونة برا عند الرصيف برا الربوه و بقول الملحوظه دي عشان اتعمل فيها مقلب جامد جدا في المسئولين عن الربوه اشترك فيه الشعب مع الشرطةptmnlo123per122

و بعدها بدقائق وصل ايجيبت فوتو و وراه علي طول وحش المنتدي SUMO و معاه حاتم باشا مهندس استقبال ابو غالي

و اعدنا في المكان المحجوز و ايجيبت فوتو ظبطنا صور و كان معاه اونو و انا معرفتش العبهاptmnlo123per1106

و بعد دقائق وصل الينا بالسلامة شيخ شيوخ المنتديات العميد احمد بيك انور و طل علينا من جديد بعد ما رجع من السفر (حمد الله علي السلامة)

و اخيرا و ليس اخرا بعد طول انتظار و لهفه عشان نشوف الراجل ده وصل العالق في عقولنا دائما و لكنه غايب عنا لظروفه PAYOO

و ترحيب حاااار و احضان و معاه البطل باسل ابنهptmnlo123per122

و بعد كده بدأ حازم خضر اجراءات احضار الطعامptmnlo123per193

و كتب الاسامي و لمينا المصاري و اتجهت انا و هو بسيارتي العزيزه صوب الهدف kfc كنتاكي

و طلبنا الاوردر و المغرب اذن و احنا هناك و رجعنا بسرعة و عذبت حازم شوية في الطريق عشان كنت بجري عشان نلحق الشعب الجائع ptmnlo123per122

وصلنا بالاكل و اتحط علي التربيزات و اعدنا ناكل و فيه مجموعة كانت جايبه بيتزا و حواوشي و طبعا مسلموش من السطو المسلح اللي عملناه عليهم ptmnlo123per1147

و كان فيه بيبسي و مشروبات كتير الناس جايباها و كانت الحياه زي الفل و اعدنا و كلنا و خطفنا الحواوشي من وائل و نور بيجو ظبطنا كبايات و خلاهم يجيبوا الكانزات بعد الفطار و وزع علينا و طبعا بعد ما رجعنا من كنتاكي كان العدد زاد و ناس تانيه جت منهم

ايمن باشا بوند

سامح بيه رمزي

احمد كامل الزميل الاوروبي

بوب الجامد

اسلام باشا شاهين

وائل مجدي

دكتور بولبولان و ابنه كان منورنا

مصطفي فاروق

امير(سبير كار) و الهدايا الجميلة اللي اتوزعت علي الاعضاء

تيفا كينج

القرصان احمد كار

و اعدنا و اكلمنا و سمعنا حكايات و مواقف من بايو و دكتور بولبولان و وائل مجدي قالنا اخر تطورات المنتدي بعد مرور سنة علي مصر موتورز

فعلا كانت مقابلة جميلة جدا و استمتعت بيها انا شخصيا و فعلا ناس محترمه جدا جدا

دي بعض الصور و استنوا الباقي

IBIZA
قديم 06-09-2009, 12:53 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

ملخص سريع جدآ يا بظبظ ! مما يدل على انك شاطر جدآ فى عمل البراشـيم !

بس طبعآ كتر ألف خيرك لآنك بتحاول انقاذ الموقف ! لآن فيه ناس كتير عايزه تعرف ايه اللى

حصل فى المقابله ! وأنا أولهمptmnlo123per122

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 06-09-2009, 01:04 AM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

كدة يا بظبظ تاكلو من كنتاكى من غيرى
ينفع كدة يعنىptmnlo123per144

بس كان نفسى اجى بيجد واتصلت مرتين كان نفسى اعرف بتعملو ايه >>>> فضول بقى تقولو ايه ptmnlo123per1127

المهم بيجد انها شكلها كانت مقابله جميله ويارب يديم الحب والمودة بينكم
وكل سنه وانتم بخير والسنه الجايه ان شاء الله تتجمعو زى كدة

وسمعت كدة ان ابن دكتور بلبولان منور اللقاء
ربنه يخليهولك يا دكتور
وكمان ابن الاستاذ بايو ربنا يخليهوله

وكمان كدة كان فيه هدايا وانا مخدتش منها وطبعا موش هزعل عشان اكيد شيلنلى واحدة صح ولا لاptmnlo123per1127

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 06-09-2009, 01:27 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

اصدقائى واعزائى واصحابى مشاهدى موضوع مقابلة مصر موتورز وافطار رمضان كل عام وانتم بخير

نزيع عليكم تفاصيل حف افطار لامضان الاول لاعضاء مصر موتورز والمقابلة الجماعية رقم 8 فى عمر المنتدى

اولاً نبداء باسماء الحضور مع حفظ الالقاب

حــازم خضر
احمد كار
احمد انور
دكتور بلبلان
ابن دكتور بلبلان
نور بيجو
سيف الدين
اسلام شاهين
اسلام (بوب)
لانسر ستايل
ايمن عبد الرازق
ابونورا
احمد كمال
حاتم (ابوغالى)
سامح رمزى (سامبرومبو)
امير سبير كار
سومو
بايو
محمد ابيزا
Moustafa_farouk
تيفا كينج

وافتقدنا حضور كل من

اسلام جلال فادى سامح حنفى كوكى صلاح عبد النبى فاطومة المصرية ابو يمنى هانى بسيونى عصام - vortec
hamdymsr mahmoudnada80 medium
ssalem - Sameh Mohamed
Mohamed Dahab medo1970 المهندس يونس (نيسان)

وقائع المقابلة

طبعا زى كل مرة يوم الجمعة عندى بيبقى ملخبط جدا وخاصة انى كنت مطبق من قبليها بسبب مشكلة الموقع فيادوب رجعت من الصلاه ونمت ساعتين وصحيت جرى على المقابلة مش عايز اقولكو الدنيا كانت زحمة ازاى وانا كنت متفق مع سيف نروح مع بعض وعقبال مارحتلو وعقبال ما وصلنا المقابلة شوفنا اهوال على الطريق من خناقات الناس مع بعض بسبب الحوادث بتاعة قبل الفطار بساعة ديه

المهم الحمد لله وصلت على المدفع بالظبط وحازم خضر وتيفا ونور لحقونا بالاكل قبل ما كنا نفتك بدكتور عبد السلام وابنه واحمد كامل واحمد كار اللى كانو جايبين اكلهم معاهم واكلوه لوحدهم

ولاول مره فى رمضان والله اكل بالشكل ده ساعة الفطار بجد كانت لمة تفرح وتفتح النفس خاصة فى وجود بيزا هات حبيبى وبوب الجامد جداً اللى تامرو على واخدو حتة من البيتزا بتاعتى اللى اخدتها من نور بس انا اخدت قدامها 3 قطع فراخ من علبتهم ptmnlo123per154

اكلنا الحمد لله وبدانا نقعد ونتكلم ونتعرف على بعض وناخد شوية صور وهدايا اهدانا بيها الاستاذ امير مدير العلاقات العامة بسبير كار نشكره على الحضور والهدايا الجميلة وفعلا كانت لفتة طيبة جدا نحييهم عليها

اجمل ما فى المقابلة

شوفت هانى بايو ابنه وباسل بطل الجمهورية فى الجمباز بعد غياب كبيييييييير علينا حمد لله على السلامة يا بايو فى مصر كلها ومصر موتورز بالاخص وربنا يحميلك باسل وتشوفه بطل العالم ان شاء الله ويعوض صبرك خير وتبيع القديمة وتجيب الفنتازيا

والبرنس احمد كمال ييييييييه كاااااااامل صاحب الضحكة الجامدة جدا وكنا نتمنى يجيب معاه جولفدان هانم بس للاسف تقريبا كان عندها مشاغل
واحييك يا برنس على انتصارك بفارق هدف وفارق تكتيكى مدروس هندسة كروية بلايستشنيه رائعة احييك عليها بس ده ماتش واحد والبستات بيننا

حبيب الجماهير الرحاله الشهير دكتور بلبلان الشهير بدكتور عبد السلام وابنه اللى للاسف مقدرتش اقعد معاهم كفاية وكان نفسى اقعد معاهم اكتر من كده

حضور استاذ امير مدير العلاقات العامة فى سبير كار والهدايا الجميلة الف شكر يا باشا

حضور ايمن بوند وتوقيعة عقد انتاج فيلمة الجديد مع عبد السلام فيلم للانتاج السيليلوزى

حضور الملحق التجارى الصينى احمد شن بن انور زن من الصين حمد لله على السلامة يا حج احمد

حضور اصدقائى الصدوقين الاعزاء الجامدين سيف الدين وسامح رمزى واسلام شاهين واسلام البوب والقرصان احمد كار وسومو وحازم وحاتم

الحضور الاول لتيفا كينج وايجى فوتو الفنان الجميل الف سلامة عليه اتحرق ربنا يشيفيه بس الحمد لله الصور سليمة متقلقوش

للاسف انهارده الريداتير ضرب فى ايده بس هو طمنى وبقى كويس الحمد لله وبكره هيرفع باقى الصور

الحضور الاول للشاب المهذب الجميل خلقا وكلاما مصطفى فاروق ويارب نشوفك دايما فى كل المقابلات

كان يوم جميل عدى بسرعة جدا وكان نفسى يطول اكتر من كده

السنة الجاية يبقى فطار وسحور ان شاء الله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 06-09-2009 الساعة 01:35 AM