العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 31-12-2011, 09:38 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حلاق دقن الباشا الاسطى توفيق عكاشه

يا فضيحتك يا عوكشه.................... انا قلت القناه ديت صفرا يبقي عشان كان بتاع مساااااااااج
ده غير كميات الكذب والنفاق في القناه؟؟؟؟؟ يعني ايه لما يستضيفوا شاب مؤدب وشكله هادي مش بتاع زعيق وشاب اخر من العباسيه بس متكلم وشكله داخل حافظ النقط اللي هيسال فيها؟؟؟
20 واحد يتصلوا يقولو رايهم وكلهم شكلهم تبع القناه وعاملين فيها متابعين لانهم كلهم مع العباسيه واللي صعب عليه انهم كانوا ماسكين الشاب بتاع التحرير مش مدينله فرصه يتكلم وانا لو مكانه اقوم امشي .................
بس الشهاده الموصيه بمشاهده هذه القناه اعتقد مفبركه....
: ROFL_C~118:بس هو فينه عوكشه حبيب الملايين بقالي يومين مش باشوفه او اسمع اخبار عنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فينه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 31-12-2011, 10:05 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Explorer مشاهدة المشاركة

خلاص مسحتها علشان ما يحصلش لغط في الموضوع
  2. أنا كنت جايبها من مصراوي
  3. أي خدمة يا حاج
  4. تعيش يا ابوحميد ... المهم يكون عن اقتناع ... مش الف من الشارع التاني الاقيك منزلها ف موضوع تاني
قديم 31-12-2011, 10:14 PM

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

يا فضيحتك يا عوكشه.................... انا قلت القناه ديت صفرا يبقي عشان كان بتاع مساااااااااج
ده غير كميات الكذب والنفاق في القناه؟؟؟؟؟ يعني ايه لما يستضيفوا شاب مؤدب وشكله هادي مش بتاع زعيق وشاب اخر من العباسيه بس متكلم وشكله داخل حافظ النقط اللي هيسال فيها؟؟؟
20 واحد يتصلوا يقولو رايهم وكلهم شكلهم تبع القناه وعاملين فيها متابعين لانهم كلهم مع العباسيه واللي صعب عليه انهم كانوا ماسكين الشاب بتاع التحرير مش مدينله فرصه يتكلم وانا لو مكانه اقوم امشي .................
بس الشهاده الموصيه بمشاهده هذه القناه اعتقد مفبركه....
: ROFL_C~118:بس هو فينه عوكشه حبيب الملايين بقالي يومين مش باشوفه او اسمع اخبار عنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فينه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بيقولك مسافر بره عنده مؤتمر علمي عن احدث وسائل تزغيط البط وتحديات ذلك في ظل ازمة الجرجير العالميه ...
قديم 01-01-2012, 10:03 PM

اهو ... شوفت بقى كان في مؤتمر بره ومسكوه وهوا راجع في المطار
كان بيهرب دكر بط
قديم 01-01-2012, 10:24 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

علي فكره ده دكر وز مش بطههههههههههه ههههههههه

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*

الكلمات الدليلية
توفيق عكاشه