العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 31-12-2011, 05:17 PM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of
افتراضي رد: لكل االي شايف نفسه سواق ... و شايف برضو ان الافيو عربية سهله .... الفيديو ده ملووش حل :)

ايه فيلم الأكشن ده يا جدعان
اومال بيقولو عليا انا متهور ليه

بس بصراحة يا باشا، انا بعترف انو عندو قدرة غير طبيعية على التحكم بالعربية،
بس في نفس الوقت سألت نفسي سؤال، سيبك من اللي ممكن يحصل بطريقته دي، هوا خبط (ولا عجن!) كام عربية عشان يوصل للحرفنة دي ولا حتى قتل كام واحد وهوا بيتعلم في الأول ؟ مش مستبعد والله
وطبعا مكنش فيه اي نوع من انواع العقاب عليه لما بيغلط (ولا حتى فلوس التصليح) وإلا مكنش قعد يكررها لحد ما اتعلم!

مش عاوزك تاخد فكرة عني اني راجل عجوز وبمشي 40 اخري وكلام من ده
انا (على لسان تقريبا 95% من اللي حواليا) متهور ووالله في ناس كتير مبتخليش عيالها تركب معايا
ومش هقولك عمري ما جربت الكلام ده، لا جربته، بس على خفيف وبلم نفسي بسرعة وامشي عادي
وطبعا بتبقى في شارع فاضي 100% ومفيش حد ورايا على بعد 5 كيلو على الأقل
لأن كل مرة بفكر اعمل حاجة زي كده بفكر قبليها في النتايج المتوقعة للمصيبة اللي انا هعملها
لو حصل حاجة لازم محدش يضر غيري، فبكون لوحدي في شارع فاضي،
ولو طلعت سليم لازم اصلح العربية، وده موال لوحدو، وده نفس السبب اللي بيخليني الم العربية بسرعة وماتماداش
ده غير طبعا العقوبات اللي هاتنزل عليا من المرور ومن الأهل عندي في البيت

بالنسبة لأخينا اللي في الفيديو،
انا معترف ان عندو قدرة خيالية على التحكم في العربية وهيا بتتزحلق، بس عندو غلطات قاتلة لولا ستر ربنا، شوف في الفيديو نفسو (اللي هوا المفروض احسن حاجة عندو) خبط في النص نقل خبطة خفيفة كده لو لاحظت
انا بالنسبالي عشان أقول عليه سواق جامد لازم مثلا اشوف اخبار سرعة ردت فعلو ايه، وأخباره لو فردت كاوتش ضربت، وحاجات كتير تانية كتير بجانب طبعا قدرته على التحكم في العربية.

وبالنسبة للعربية، فبصراحة لا غبار عليها، ماشاء الله بتستجيب لأوامر السواق بدقة وبسرعة
وفرامل محترمة جدا والا متعملش كده، وماتور عاوز ينط ويقولك "اوعى الوحش"

تسلم ايدك على الفيديو
وسامحني على الإطالة

I love my MaDa
قديم 31-12-2011, 06:04 PM
drasd drasd غير متواجد حالياً

drasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud ofdrasd has much to be proud of
افتراضي رد: لكل االي شايف نفسه سواق ... و شايف برضو ان الافيو عربية سهله .... الفيديو ده ملووش حل :)

اللي متابع الفيديو هيلاحظ ان الطريق بيتكرر في كل مرة
ودا معناه ان الراجل حافظ الطريق وعارف هو هايبتدي امتى وهاينهي امتى وهايحود في اليو ترن امتى وطبعا كل دا لايمنع انه محترف وعارف ازاي يتحكم في العربية كويس لكن مهما الانسان كان عارف قدراته وحافظ الشوارع وعارف امكانية عربيته ماينفعش حد يعمل كدا لان دا في مخاطرة كبيرة وبدون داعي يعني مثلا لو فردة كوتش بالجنط فكت فجاة او اتكسرت او طارت هايبقى ايه الوضع وربنا سبحانه وتعالى بيقول (ولا تلقوا بأيديكم إلى التهلكة ) صدق الله العظيم
قديم 31-12-2011, 06:07 PM
الصورة الرمزية ™Ķǻṙӗӗɱ
™Ķǻṙӗӗɱ ™Ķǻṙӗӗɱ غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: السيارات

™Ķǻṙӗӗɱ is a glorious beacon of light™Ķǻṙӗӗɱ is a glorious beacon of light™Ķǻṙӗӗɱ is a glorious beacon of light™Ķǻṙӗӗɱ is a glorious beacon of light™Ķǻṙӗӗɱ is a glorious beacon of light

العربية ازاى ما اتقلبتش
قديم 31-12-2011, 06:18 PM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™Ķǻṙӗӗɱ مشاهدة المشاركة

العربية ازاى ما اتقلبتش
كانت محتاجة طوبة صغيرة بحجم علبة البيبسي "الكانز" وعينك متشوف الا النور

وانا ارجح انو عامل حوادث بالهبل، بس هوا طبعا مش هايعرضهالك في الفيديو بتاعه

I love my MaDa
قديم 31-12-2011, 06:23 PM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

اوعى وشك !!