العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 23-07-2010, 06:10 AM
الصورة الرمزية abdo verna
abdo verna abdo verna غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: قيادة الييارات

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice
افتراضي رد: افيدونى لسة جديد مع الفيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فيصل مشاهدة المشاركة

الحكه من علبه الشكمان +الكرتير بتاع الزيت :العلاج 1.اخذ المطبات على اقل سرعه 2.تغير الجنوط والكاوتش الى 185/60r 14+تعليه العفشه الخلفيه 6cm سوف تجدى سياره آخرى *******فى حفظ الله وامنه
طبعا الكلام ده مش صحيح العربية مصنعة بقياسات معينة مينفعش نلعب فبها ونعليها ممكن نعرض الكاوتش والله انا سالت واحد بتاع عفشة في الاول قالي عادي خالص بس لم حس اننا فاهم رجع وقال بلاش احسن
وبعدين العربية مصفحة من تحت
قديم 23-07-2010, 09:48 AM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough

فعلا مينفعش نعمل حاجة في السيارة غير الي معملوة ما هما كانوا ممكن يعلوها ويركبلها جنط كبير بس اكيد في سبب الي مخلهمش يعملوا كدة
قديم 23-07-2010, 11:38 AM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

صباح الفل يا Corsair الموضوع ده مجرب وانا اشكرك على المجامله الرقيقه الكا وتشوك الخاص بالتعليه مرن جدا
وهو تفصيل خاص للعبد الله اتصل بى وانا تحت امرك لنتواصل انا مهندس سيارات 0107662415 بس انا فى اسكندريه تعالى صيف عندنا
قديم 12-08-2010, 10:01 AM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

عندي ليك نصيحه وانت بتعدي اي مطب عالي خد المطب بزاويه 45 بلاش تعديه مستقيم يعني عديه بالجنب وبراحه العربيه عمرها محتحك معاك
ولو حصل حكه حتبقي في علبه الشكمان علشلن هي بتبقي نزله شويه ومتخفش ملهاش تاثير
قديم 12-08-2010, 10:35 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فيصل مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا Corsair الموضوع ده مجرب وانا اشكرك على المجامله الرقيقه الكا وتشوك الخاص بالتعليه مرن جدا
وهو تفصيل خاص للعبد الله اتصل بى وانا تحت امرك لنتواصل انا مهندس سيارات 0107662415 بس انا فى اسكندريه تعالى صيف عندنا

تسلملي يا بشمهندس محمد وان شاء الله انا جي مقابلة العيد في اسكندرية وناس كتيره هتكون موجوده وياريت تيجي انتا كمان المقابلة ونتعرف بقا معرفه مباشرة وتقبل تحياتي وكل سنة وانتا طيب ورمضان كريم