العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 27-12-2012, 11:33 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفتاح عربيتي ضاع

فى زهران ماركت فى سموحه واحد بتاع مفاتيح عملى نسخة مفتاح مشفر وظبط كل مفاتيح العربية على هذه الشفرة وإتكلف المفتاح ده 125 جنيه
أما لو عايز مفتاح ريموت كنترول زى الأصلى بتاع العربية برضه بيعمله بس بيتكلف أكثر من 600 جنيه ولازم يكون معاك رخصة العربية بإسمك ومعاك بطاقة الرقم القومى كمانوبتكتب عنده إقرار بتمضى عليه ، وده نوع من الأمان

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 28-12-2012, 12:10 PM
hossamalsadik hossamalsadik غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant

hossamalsadik has a spectacular aura abouthossamalsadik has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

فى زهران ماركت فى سموحه واحد بتاع مفاتيح عملى نسخة مفتاح مشفر وظبط كل مفاتيح العربية على هذه الشفرة وإتكلف المفتاح ده 125 جنيه

أما لو عايز مفتاح ريموت كنترول زى الأصلى بتاع العربية برضه بيعمله بس بيتكلف أكثر من 600 جنيه ولازم يكون معاك رخصة العربية بإسمك ومعاك بطاقة الرقم القومى كمانوبتكتب عنده إقرار بتمضى عليه ، وده نوع من الأمان
بلاش الكتابه باللون الأحمر عشان الإداره هنا بتزعل ..
هوا 125ج كويس لنسخة المفتاح المشفر هنا 175ج الى 200ج بس المفتاح بالريموت اكتر من 600 كتير واحد فى القاهرة المهندسين ش مصر والسودان أسمه عصام كاى تقريبا مش فاكر قالى 550 ج والتوكيل قال 1050ج .

بس بما أنه فى أسكندرية يبقى مفيد للأخ mahmoudayman بدل ماتجيب مفتاح من الحرافيين ويبرمجه ... عمتا ده رقم 01221261260محل فى الحرافيين شوف المفتاح بكام عنده بالتليفون و أحسبها وشوف انه الأفضل تكلفة .

التعديل الأخير تم بواسطة hossamalsadik ; 28-12-2012 الساعة 12:20 PM
قديم 28-12-2012, 03:22 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamalsadik مشاهدة المشاركة

بلاش الكتابه باللون الأحمر عشان الإداره هنا بتزعل ..

.
أولاً منتدانا لا يعلق على الكتابة بأى لون ويترك الحريى لكل واحد يكتب باللون اللى هوه عايزه
ثانياً أنا من الإدارة ومابزعلش لما أى حد يكتب باللون ده

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 30-12-2012, 07:38 PM
hossamalsadik hossamalsadik غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Accountant

hossamalsadik has a spectacular aura abouthossamalsadik has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

أولاً منتدانا لا يعلق على الكتابة بأى لون ويترك الحريى لكل واحد يكتب باللون اللى هوه عايزه

ثانياً أنا من الإدارة ومابزعلش لما أى حد يكتب باللون ده
معش حصل لبس عندى وأكتب باللون الى يعجبك منتا إداره بقى هههه.
أنا عارف ان منتدى مصر موتورز‏ يترك حرية الفكر والأبداع ومن تجربتى يعد من افضل المنتديات فى الشرق الأوسط أعضاء وإداريين ومستوى فنى بس كان نفسى بروفيل المنتدى يتغير لحاجه كده تعبر عن قوة وعراقة المنتدى ممزوجه بمواكبة التكنولجيا الحديثه .

تحياتى لك

التعديل الأخير تم بواسطة hossamalsadik ; 30-12-2012 الساعة 07:43 PM