العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 04-02-2013, 10:39 PM
fdfd512 fdfd512 غير متواجد حالياً

fdfd512 is on a distinguished road
افتراضي رد: سعر مفتاح اصلى لسيراتو؟؟

والله انا معرفش بس ممكن تسال التوكيل كدة وتشوف
قديم 04-02-2013, 11:19 PM
koko_poudy koko_poudy غير متواجد حالياً

koko_poudy is on a distinguished road

ممكن تعمل مفتاح تصلي في الحرفيين وتخلي الي يعملهولك يلغي اي مفتاح تاني غير الي معاك وسعرة حوالي550 والبصمة حوالي 1100
قديم 05-02-2013, 01:37 AM
essam seven 777 essam seven 777 غير متواجد حالياً

essam seven 777 will become famous soon enoughessam seven 777 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko_poudy مشاهدة المشاركة

ممكن تعمل مفتاح تصلي في الحرفيين وتخلي الي يعملهولك يلغي اي مفتاح تاني غير الي معاك وسعرة حوالي550 والبصمة حوالي 1100
متشكر جدا على الرد ياباشا بس كنت عايز اعرف هو المفتاح تمنة 550 جنية بتغير الشفرة عشان ميفتحش باى مفتاح تانى ولا 550 دى تمن المفتاح بس

تانى سوال هو انا لو حغير المفتاح لازم اغير الكونتكت واقفال الابواب ولا لا ؟

تالت سوال هو احسن واحد يعملى الموضوع دة فى الحرفيين ولا فى مكان تاتى يكون انضف وسعرو اغلى وياريت لو تعرف اسم المحل تقولى علية؟؟؟

عارف انى تعبتك معايا بس ......... بس انا خايف من موضوع السرقة بسبب المفتاح الى بقت منتشرة الايام دى
قديم 05-02-2013, 12:44 PM
koko_poudy koko_poudy غير متواجد حالياً

koko_poudy is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam seven 777 مشاهدة المشاركة

متشكر جدا على الرد ياباشا بس كنت عايز اعرف هو المفتاح تمنة 550 جنية بتغير الشفرة عشان ميفتحش باى مفتاح تانى ولا 550 دى تمن المفتاح بس

تانى سوال هو انا لو حغير المفتاح لازم اغير الكونتكت واقفال الابواب ولا لا ؟

تالت سوال هو احسن واحد يعملى الموضوع دة فى الحرفيين ولا فى مكان تاتى يكون انضف وسعرو اغلى وياريت لو تعرف اسم المحل تقولى علية؟؟؟

عارف انى تعبتك معايا بس ......... بس انا خايف من موضوع السرقة بسبب المفتاح الى بقت منتشرة الايام دى
المفتاح الي 550 مفتاح اصلي هو بيعملك حاجة اسمها تغيير فحمة شفرة ومش لازم نغير الكنتكت لو معاك مفتاح مش اصلي هو هيعملك فحمة الشفر واطلب منه يلغيلك اي مفتاح تاني غير المفتاح الجديد هو بيعمل دة بجهاز بيدخل علي كنترول العربية انا عملتها هنا عندي في الشرقية وفي الحرفيين في واحد وانت داخل الحرفيين من نازل الدائري فتحة السلام علي اليمين بحوالي 500 متر بس انا مش فاكر اسمه دة حنين في سعرة وممكن تفاصل كمان في ال550
قديم 05-02-2013, 11:29 PM
essam seven 777 essam seven 777 غير متواجد حالياً

essam seven 777 will become famous soon enoughessam seven 777 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koko_poudy مشاهدة المشاركة

المفتاح الي 550 مفتاح اصلي هو بيعملك حاجة اسمها تغيير فحمة شفرة ومش لازم نغير الكنتكت لو معاك مفتاح مش اصلي هو هيعملك فحمة الشفر واطلب منه يلغيلك اي مفتاح تاني غير المفتاح الجديد هو بيعمل دة بجهاز بيدخل علي كنترول العربية انا عملتها هنا عندي في الشرقية وفي الحرفيين في واحد وانت داخل الحرفيين من نازل الدائري فتحة السلام علي اليمين بحوالي 500 متر بس انا مش فاكر اسمه دة حنين في سعرة وممكن تفاصل كمان في ال550
متشكر جدا ياباشا:THUMBS ~220: