العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 22-05-2009, 08:32 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خناقه رهيبه بين الآوبترا و الهيونداى ( فلة أدب ) !

و الله يا أبو نورا ليس بعد الكفر ذنب ! و دا حصل معايا بس من نقيب مرور كمان عند اشارة غمره !

و قسمآ بالله انى أعطيته حقه و زياده ! بس الكلام ده كان سنة 1989 و كان ليلة امتحان الماستر بتاعى !

و كل اللى قدر يعمله معايا بعد ما ذهبنا الى قسم الضاهر و عملنا محضر و اللى اتنازل عنه طبعا علشان

ربنا كان معايا ! انى رجعت للسياره و وجدته سرق اللوحات و نيم ال 4 فرد كاوتش ! شوف النذاله !!

و عملى قضية تعدى على ضابط بعد 5 سنوات ورحت المحكمه بدون محامى و القاضى سألنى انت ضربته

قلت له نعم لآنه عمل كذا و كذا ! و القاضى غرمنى 15 جنيه بحالهم و خرجت زى الباشا ! ptmnlo123per154

و على فكره أنا لسه فاكر اسمه و زمانه بقى عميد دلوقت ! يكونش هوه أبو المحروسه !

و تبقى هذه اللب0000 من ذلك ال00000 ؟؟؟ ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan
قديم 23-05-2009, 12:05 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

انا شفت الفيديو الفيديو دا قبل كدة و فى جروب كمان على الفيس بوك علشان خاطر البنت ديت

بس محدش عمل معاها حاجة خالص

بس دى لو شوية اتموا عليها و عملت الى بتعملوا دة كان زمانها فى المشرحة

قديم 23-05-2009, 01:28 AM
الصورة الرمزية هيثم شاهين
هيثم شاهين هيثم شاهين غير متواجد حالياً
هواياتي: بحب السيارات

هيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond repute

اخر قله ادب ( حسبى الله ونعم الوكيل ) فى البشوات و اولاد البشوات
قديم 23-05-2009, 01:30 AM
wawa_07 wawa_07 غير متواجد حالياً

wawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud ofwawa_07 has much to be proud of

هو ده حال مصر دلوقتى
الماعه فلو او ليه ظهر فى الحكومه والدخليه بالاخص معلش فى الفظ يركب الناس ويدلدل رجليه
ومنهم للاه الكانوا السبب
قديم 23-05-2009, 01:34 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

ده الفيديو بتاع ،، بنت الباشا ،، بتبلطج بعصا كهربيه في الشارع ؟؟

شكرا يا دكتووور

بس ده قديم اوي

و واحد نزله هنا قبل كده

تقصد انا يا مان ههههه
بس واللهي انا ساعتها مكنتش مركب سماعات للكمبيوتر فمسمعتش اي حاجه انما اقسم بالله العظيم انا لو اعرف ان فيه الفاظ مكنتش عملت الموضوع وعلى فكره انا طلبت حذفه من الاداره

I do not like driving a fast but I love fly slowly