العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 16-07-2012, 05:05 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير بلطجية على الدائرى اليوم و كسرو زجاج عربيتى!

انا عندى مفهمهم فى البيت ان اى حد هيفكر انه يعترض طريقى ميتفجئوش لو انا خبطه وده انا مجهز نفسى عليه من زمان وديما كنت اقولهم
اى حاجه هتحصل فى الطريق كله يوطى وينزل تحت ومالكوش دعوه باللى هيحصل مهما كان ايه هو

وربنا يستر

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 16-07-2012, 05:08 AM
3bdo 3bdo غير متواجد حالياً

3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future3bdo has a brilliant future
افتراضي Re: تحذير بلطجية على الدائرى اليوم و كسرو زجاج عربيتى!

كتير مين بس يا عم الحج يعنى وزارة الداخلية مش قادرة تجمع 60 واحد يروحوا يهجموا على المكان

من يفقد ثروة يفقد كثيراً ..
ومن يفقد صديقاً يفقد أكثر ..
ومن يفقد الشجاعة يفقد كل شئ !

http://masrmotors.com/vb/image.php?t...ine=1341151527

تقرير حصرى لمصر موتورز بالصور والتفاصيل عن عربيتى ميتسوبيشى لانسر بومة سوبر اكشن 2012 مميزات وعيوب
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=90862
عذرا لقلة دخولى على المنتدى بسبب الدراسة ادعولى ولو اى حد عايز حاجة يبعتلى و هرد عليه ان شاء الله ادعولى ربنا يوفقنى
قديم 16-07-2012, 06:24 AM
الصورة الرمزية hamed2020
hamed2020 hamed2020 غير متواجد حالياً
من انا؟: THE MAGICO

hamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

انا عندى مفهمهم فى البيت ان اى حد هيفكر انه يعترض طريقى ميتفجئوش لو انا خبطه وده انا مجهز نفسى عليه من زمان وديما كنت اقولهم
اى حاجه هتحصل فى الطريق كله يوطى وينزل تحت ومالكوش دعوه باللى هيحصل مهما كان ايه هو

وربنا يستر
والله كنت لسه هقول التعليق ده
انا كل ما حد يقول انا خايف و الطريق بيقطعوه و ربنا يستر
بقوله دول بنزين ووطي و الي يحصل يحصل

قديم 16-07-2012, 06:54 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of

ياجماعه دوس بنزين ووطي ايه بس بلاش حد ياخد قرارات عشوائيه ممكن يخسر بيها نفسه واسرته تخسره للأبد أولا دول ناس معتصمين عشان انقطاع المياه عنهم بالايام وانا طبعا مش معاهم في قطع الطريق والمنظر ده ولكن بردو مع الجهل وقلة الحيله والانفعال وهوجة قطع الطرق اللي في البلد اليومين دول فعملو كده والموضوع ده ملوش حل غير انك تقف ومتثيرش اي مشاكل لاني خطوه زي بتاعة دوس ووطي دي لو واحد منهم مات القانون اللي مقدرش يحميك والطريق واقف بيك للاسف هيطبق عليك لما تقتل واحد منهم ولو محدش مات وقدرو يوقفوك هتتمني ساعتها اني القانون يطبق عليك ومن الاخر موضوع قطع الطرق ده ياما يتحل من فوق ياما مش هيتحل خالص وعشان اكدلكم بردو اني كان فيه واحد بردو راكب عربيه لانسر وعمل نفس الحركه دي ايام مخيمات السلام اللي كانت عند ماسبيرو وخبطهم ومش عارف اقولكم بجد عملو فيه ايه ومفيش حد حتي رفع شماعه يدافع بيها عنه وخد حكم بعدها مش فاكر قد ايه مع انه له حق في انه يعمل كده وانا متفق معاه مليون في الميه لاني الطريق من حقه لكن البلد دلوقتي مبقتش زي الاول ولازم كلنا نفكر في عواقب اللي هيحصل قبل ما نعمله وأنا شخصيا مش معاك انك تعرض اسرتك لخطر زي ده وهبقي مخالف ليك ولكل الاراء اللي فاتت واقولك انك لازم كنت تستني وربنا قدر ولطف انك قدرت تفلت وحمدلله عالسلامه

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 16-07-2012, 06:54 AM
osama-am osama-am غير متواجد حالياً

osama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to allosama-am is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamed2020 مشاهدة المشاركة

والله كنت لسه هقول التعليق ده
انا كل ما حد يقول انا خايف و الطريق بيقطعوه و ربنا يستر
بقوله دول بنزين ووطي و الي يحصل يحصل
مش معقول يكون ده الحل !!! والداخليه واقفه تتفرج ؟؟ هما ياما يفترو على الناس يااما يسبونا لكلاب الطريق ؟؟ هو احنا هانخترع ياجدعان ماهو فية فى كل دول العالم مشاكل والشرطه بتحلها ؟؟ !! اقول ايه بس ربنا ينضف البلد من البلطجه ومن السلبيين المتخازلين كمان ..