العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 01-05-2010, 12:31 AM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future
افتراضي رد: كل الرجالة اللي في المنتدي تدخل ضروري - سواقة ستات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meemee مشاهدة المشاركة

لسه يا جماعة شايفة حادثة دلوقتي
تربطبت بين اخر موضوعين اتكلمنا فيهم وهم سواقة الستات والموتوسيكلات

ست ماشية في المعادي الجديدة بعربية تويوتا كورولا وانا بعدها عطول فجاة لفات يمين موتسيكل بتاع بيتزا او مؤمن طلع من يمني وعدته تقوم الست اللي قدامي بتاعت التويوتا تدخل يمين مرة واحدة وبسرعة ويقوم الموتوسيكل لابس في العربية واتقلب والله واعلم ايه اللي حصل بس وانا راجعة من الجراند علشان انا كنت رايحة الجراند مول لاقيت اسعاف وصف موتوسيكلات
ربنا يستر
ربنا يقومه بالسلامة أن شاء الله
بس انا قولت قبل كده علشان واحد ياكل واحد يموت
ربنا رزقه بست خشيمة خشم من غير اشارة ولا اي حاجة ودخلت يمين بسرعة من علي حرف الفاتحة وهوب لبسو في بعض والواد اتكوم علي الارض .
علشان نقول التانئي حلو طالما اللي سايق مش متمكن سو ست او رجل
الحمد الله الذي عافانا عما ما بتلي بيه غيرنا وفضلنا علي كثير من العالمين
ربنا رزق اتنين ولاد حلال ببعض

ربنا يسترptmnlo123per122

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 01-05-2010, 01:04 AM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute

بس بردو هم سعات في بعضهم بيستهبل
بتوع الموتسكلات يعكس او ياخد الشارع بالعرض عاااادي مفي مشكلة بالنسبة له
لالا حاجة صعبة اوي
الواحد بيقلق منهم اصل لو حد لمسو ممكن يروح فيها
قديم 01-05-2010, 07:11 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

حمادة
انا عايز ترد علي المدعي علشان ان متاكده انك رجل محترة بعقلية ساليمة ومستوي علمي رفيع

أحمد2022
يا ميمى ما انا قولتلك احسن رد ع النوعية دى من المشاركات اننا نتتجاهل المشاركة تماما وصاحب المشاركة لانة ميستاهلش ان انا ولا انتى ولا اى حد من اعضاء المنتدى الكرام والمحترمين انة ينزل لمستواة ويرد علية .

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 01-05-2010, 10:34 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه طيب نصايح نصايح بس حلوة الستات والسيات ..... ptmnlo123per122 حطى انتى بقى شويه نصايح للرجاله بقى وهما بيسوقو....ptmnlo123per114 0
لا حطى نصسحة للرجالة عشان ميعملوش حادثة مع ست ادت اشارة يمين ودخلت شمال عادى جدا
قديم 01-05-2010, 10:42 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

انا الحمد الله عارفة الكلام ده من انا عندي 13 سنة واناعندي دلوقتي 24 سنة
انتى عرفاة بس واللة فى غيرك ميعرفوش