العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 12-10-2011, 07:58 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الي كل من لديه خلفيه عن التقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holly_man19 مشاهدة المشاركة

ارجوا الافاده يا شباب انا كنت سمعت عن عرض تقسيط بتاع ال 40 % مقدم من قيمه السياره وعرض اخر بتاع الوديعه البنكيه بس مش فاهم فيهم ولا حاجا يا ريت لو حد عارف حاجه عن نظم التقسيط دي ما يبخلش عليا
النظام ب 40% دة بيكون بينات عمل وتكون مكتوبة فى البطاقة وظيفة حضرتك او حضرتك بتقول انا شغال فى المكان الفلانى ومعى اثبات انى شغال هنا بس مفيش مفردات مرتب من المكان دة
وبالنسبة لنظام الوديعة
فبيكون ان حضرتك بتحصل على شراء السيارة بضمان وديعة حضرتك فى البنك دة وبتالى بتسدد ثمن السيارة من غير فوايد لان بيتم خصم الفوايد من ارباح الوديعة وبيكون ليك فرق كمان
للاستفسار السريع
09009488
قديم 12-10-2011, 09:16 PM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

النظام ب 40% دة بيكون بينات عمل وتكون مكتوبة فى البطاقة وظيفة حضرتك او حضرتك بتقول انا شغال فى المكان الفلانى ومعى اثبات انى شغال هنا بس مفيش مفردات مرتب من المكان دة
وبالنسبة لنظام الوديعة
فبيكون ان حضرتك بتحصل على شراء السيارة بضمان وديعة حضرتك فى البنك دة وبتالى بتسدد ثمن السيارة من غير فوايد لان بيتم خصم الفوايد من ارباح الوديعة وبيكون ليك فرق كمان
للاستفسار السريع
09009488
متشكر جدا يا استاذ saif el din
بس عندى استفسار اخر
هل نظام ال 40 % ينفع حتى لو الوظيفه غير مثبوته علي البطاقه اى لو البطاقه مكتوب فيها طالب؟

ونظام الوديعه دا يعنى انا ممكن اودع في البنك وبعدين اشتري السياره
ويشترط ان الوديعه تكون حد ادنى كام من تمن السياره
واشكرك مره اخرى علي مسادتك ليا وتقبل تحياتى

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

قديم 12-10-2011, 09:44 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة holly_man19 مشاهدة المشاركة

متشكر جدا يا استاذ saif el din
بس عندى استفسار اخر
هل نظام ال 40 % ينفع حتى لو الوظيفه غير مثبوته علي البطاقه اى لو البطاقه مكتوب فيها طالب؟

ونظام الوديعه دا يعنى انا ممكن اودع في البنك وبعدين اشتري السياره
ويشترط ان الوديعه تكون حد ادنى كام من تمن السياره
واشكرك مره اخرى علي مسادتك ليا وتقبل تحياتى
طالب دة لوحدها موضوع اعرف بس منك الاول انت طالب ولا حاصل على

الوديعة بتكون بثمن السيارة ولو اقل من ثمن السيارة الفرق الباقى بتدفعة مقدم

للاستفسار السريع
09009488
قديم 13-10-2011, 05:43 AM
الصورة الرمزية holly_man19
holly_man19 holly_man19 غير متواجد حالياً

holly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to beholdholly_man19 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

طالب دة لوحدها موضوع اعرف بس منك الاول انت طالب ولا حاصل على

الوديعة بتكون بثمن السيارة ولو اقل من ثمن السيارة الفرق الباقى بتدفعة مقدم

للاستفسار السريع
09009488
انا بدور علي افضل برنامج استطيع ان اتماشي معه
انا حاصل علي بكاليريوس سياحه وفنادق
راتبي 4000 معايا حوالى 45الف او ممكن اكتر واريد سياره هيونداى مانيوال ثمنها 116 الف
كدا يبقا مينفعش اعمل موضوع الوديعه دى
لو ينفع ياريت تفيدنى في الموضوع دا يعنى هيتم ازاى والفوايد والكلام دا كولو
ام الافضل نظام ال 40 %
من ناحيه الضمانات مستعد لاى شي عدا انى احول الراتب الي بنك
فا يا ريت تشرحلى برضوا لانى لا اعلم كيف يتم والاجراءات والفوايد وطرق السداد والقسط الشهري

عندما تبدا بالتصرف ضد مصلحتك الشخصيه.... تاكد انك عاااااشق

التعديل الأخير تم بواسطة holly_man19 ; 13-10-2011 الساعة 05:48 AM
قديم 15-10-2011, 05:04 PM
amourman amourman غير متواجد حالياً

amourman is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز رينو لوجان قسط ويكون عرض مميز

ممكن أعرف لوجان فول أوبشن بالقسط على أطول فترة يبقى مطلوب مقدم كام فى المية والقسط الشهرى كام

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة