العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 05-10-2011, 06:42 AM
ramykiller2002 ramykiller2002 غير متواجد حالياً
من انا؟: رامى عادل القاضى
التخصص العملى: وسيط لتجار سيارات ( و حاصل على ليسانس معهد عالى لغات (لغة انجليزية ) )
هواياتي: مساعدة الغير و العمل بعناية كافية

ramykiller2002 is on a distinguished road
افتراضي رد: مطلوب أوبل فيكترا مقدم 40000

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر 81 مشاهدة المشاركة

مطلوب أوبل فيكترا أتوماتيك 2000 / 2001 / 2002 بحالة ممتازة مقدم 40000 و الباقي 4000 جنيه شهريا الضمان شيكات بنكية أو أي ضمان آخر
مع الشكر
لو فعلا جاد كلمنى اسلمك فى 5 ايام بس 0106243051 - 0194564571 رامى القاضى و الاتصا 24 ساعة يوميا
قديم 05-10-2011, 07:11 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب كرستالة اوتوماتيك 99 فول اوبشن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monir مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا مش مقيم فى القاهرة بس ممكن اغير محل اقامتى بسهولة و ضمناتى مفردات مرتب ب 8000 جنية
بس انا عاوز يكون التقسيط تبع بنك مش معرض ممكن و لا دة طلب صعب يا استاذ سيف

انا شغال فى مهندس اتصالات فى شركة انترناشيونال فى اكتوبر و متزوج و مقيم فى اكتوبر بس لسة مغيرتش البطاقة بس
تقسيط المستعمل لا يتم عن طريق بنك لموديلات 99
للاستفسار السريع
09009488
قديم 07-10-2011, 04:00 AM
ramykiller2002 ramykiller2002 غير متواجد حالياً
من انا؟: رامى عادل القاضى
التخصص العملى: وسيط لتجار سيارات ( و حاصل على ليسانس معهد عالى لغات (لغة انجليزية ) )
هواياتي: مساعدة الغير و العمل بعناية كافية

ramykiller2002 is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز سيارة مستعملة تقسيط بدون مقدم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_moez مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ارجو من حضراتكم الافادة عن امكانية شراء سيارة مستعملة بالتقسيط بدون مقدم
انا ممكن ادفع قسط شهرى من 600 اى 800 جنيه
السيارة موديل قريب وتكون فى دود 30000 اى 35000 جنيه
فى انتظار الرد السريع
مع الشكر
مهندس / معتز
ارجو من سيادتكم الانصال لان الكلام ما ينفعش عل النت 01006243051 -01094564571 رامى القاضى
قديم 07-10-2011, 10:18 PM
mo1965 mo1965 غير متواجد حالياً

mo1965 is on a distinguished road
للاهمية لأصحاب الخبرة - ايه اللي بيحصل في حالة شراء سيارة عليها أقساط ثلاث سنين للبنك وعليها حظر بيع لحين السداد

السلام عليكم
ايه اللي بيحصل في حالة شراء سيارة عليها أقساط ثلاث سنين للبنك وعليها حظر بيع لحين السداد من البنك - ارجوا التكرم بإفادتي بطريقه تضمن حقي لشراء سيارة بمبلغ ********* باقي عليها 3 سنوات اقساط ****** جنية - وطبعا هى ملك البنك لحين سداد الأقساط

وطبعا انا سأقوم بسداد باقي الأقساط المتبقية - حيث انني لايوجد معي إلا المبلغ اللي اتفقنا عليه للشراء

ماهى الطريق التي تضمن حقي بشراء السيارة - وانا ملتزم بسداد باقي الأقساط

ارجو الرد وجزاكم الله كل خير
قديم 07-10-2011, 11:18 PM
yasser241 yasser241 غير متواجد حالياً

yasser241 is on a distinguished road
افتراضي رد: لأصحاب الخبرة - ايه اللي بيحصل في حالة شراء سيارة عليها أقساط ثلاث سنين للبنك وعليها حظر بيع لحين السداد

1 - عقد بيع بالسياره غير مؤرخ وباسم صاحبها ويذكر فيه كل المعلومات عن القرض او مؤرخ بعد انتهاء القرض .
2 - كمبيالات - كل كمبياله بمبلغ كل قسط سوف يتم دفغه الى البنك يتم رد كل 12 كمبياله بعد التجديد السنوى ( علشان تضمن انه معملش اى مشاكل اخرى مع البنك ) .
3 - كمبياله بكل المبلغ اللى هتدفعه فى الاول ترد حين نقل السياره باسمك .
4 - توكيل باداره السياره ( حتى تستطيع التجديد و ميتهربش منك )
5 - توكيل باداره القرض فى البنك ( بمعنى انك تودع الاقساط - تستلك كشوف الحساب - تستلم التجديد السنوى ....... وهكذا )

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة