العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 13-09-2010, 06:31 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

معتقدش انه هيتشال لان الكمونى من الناس التقيلة اللى بتدفع كويس وهل تعتقد ان المرافق مش عارفين اصلا العامود ده ؟؟؟ وأصلا المنطقة هناك مكسرة ومتعرفش تمشى فيها لحد أبو شاهين
عارفينه طبعا وبيعدو على الكمونى ياخدو المعلوم
وغالبا محضرك لم يقيد فى الدفتر برقم احوال يعنى عمل المحضر ادامك وقطعه بعد م مشيت
لكن المحضرعلشان يكون له قيمة لازم يقيد فى الدفتر برقم احوال ويديك رقمه
للاسف
دى مشكلة اخلاق
وللاسف
انى فوجئت بناس كتير تعانى من موضوع الاخلاق ده
طيب لما كلنا بـنـعانى يبقى كل واحد فينا يبدأ بنفسه
لكن
المشكلة التانية ان كل واحد مستنى غيره هو اللى يبتدى ودى غلطة تانية
لا ماهو الطريق دلوقتي اترصف لحد اول طريق المنصوره و بقي نضيف الي حد ما بعد اربع سنين من العذاب و المظاهرات و القرف.
انا مستني لو محدش شال العامود دا
حبعت الصوره علي موقع وزاره الداخليه و لما يلاقوا حاجه زي كده حيتكهربوا و للعلم الشكاوي في الموضع دا بتعمل مفعول و بيبقي لها صدي جامد

حـازم خـضـر

قديم 14-09-2010, 12:06 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

نظرا لشعبية هذا الموضوع فقد قررت ترشيح نفسى لرئاسة مصر
مرة واحدة
يالا ان شا الله م حد حوش
وعملت برنامج انتخابى وده الرابط بتاعه
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=34842
تهريج واخترناك وهنمشى وراك وتبيعونى انتو احرار
قديم 14-09-2010, 12:38 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

كل سنةوانتم طيبين جميعا
معلش مكنتش رايق اليومين دول
هقرأ وأرد
بس على الله الاقي حد دخل يزايد عليا في الردرود والا الموضوع هيوصل 500 صفحة النهاردة

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 14-09-2010, 12:50 PM
corsair
Guest

سلوكيات غريبة فى الاقاليم
1ــ من يـملك سيارة اى سيارة ولو نصف نقل او حتى سيات 133 مع احترامنا لاصحابها لكن تجده يمشى فى الشارع ولا الملك فاروق
أيده خارجة من العربية وراكن ضهره لورا بكل عظمة
ماشى هو حر فى نفسه لكن معاملاته مع الناس تجدها فيها نوع من الكبر(بكسر الكاف) عليهم وخصوصافى البلاد الصغيرة وتجده يركن صف تانى ويسد الشارع ويكون الشارع ضيقا
واذكر ان شخص معاه 128 مكسرة وحالتها حالة يعنى وانا ماشى وراه فجأة وقف صف تانى وركن ونزل ولا كأن فى شارع هو سده ولما نزلت بكلمه لمح العربية ملاكى القاهرة (كنا فى شبين الكوم ) فقال / انا حر دى بلدنا واعمل فيها اللى انا عايزه وطبعا بعد معركة طويلة مشى

الموقف ده حصل معايا بالظبط لما روحت البلد عندنا بالـ 128 حسسوني بقيمتها فعلا الناس كلها كانت بتبص عليا لدرجة اني شكيت اني راكب مرسيدس شبح ولا حاجه

قديم 14-09-2010, 12:52 PM
corsair
Guest

أقول لاختنا فطومة الف مبروك الخطوبة مع انها مقالتش او انا يمكن مقريتش انها قالت
لكن اخونا محمد على استشفها ربما من موضوع الشقة الجديد ة
واقول لاخونا انجيكشن حمدا لله على سلامتك وارحم لولا شوية

الف مليون مبروك يا فطومه وعبال الليله الكبيرة ان شاء الله بس كنا عايزنها تيجي منك انتي مش من عم خالد

وبعدين لولا تقريبا كانت خاطفة انجيكشن الفترة اللي فاتت ديه وكانت طالبه فدية عن اللي عمله فيها السنين اللي فاتت ديه