العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 26-04-2011, 12:21 AM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future
افتراضي رد: JAC B class و لا M 11

هو الايرباج من الام 11 متشال من عند ابو الفتوح ازاي انا قريت علي الموقع ان الايرباج موجود بس للسائق بس علي اختلاق التيجو للسائق واللي جنبه تقريبا

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599
قديم 26-04-2011, 12:23 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mainz مشاهدة المشاركة

ياباشا احنا هنا معملناش مقارنه بينهم انا بسال بس ليه الوزن بتاع العربيه الام 11 زى وزن المرسيدس ؟ اكيد فيه حاجه غلط فى تصنيع الام 11
العربيه وزنها يا باشا 1385 جرام هو وزن المرسيدس كده

geologist the best
قديم 26-04-2011, 12:32 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

العربيه وزنها يا باشا 1385 جرام هو وزن المرسيدس كده
لاه طبعا بس ابو الاسعاد زكر ان وزن العربيه الام 11 حوالى 1750كيلو وده وزن يعتبر وزن زى وزن المرسيدس الفئه E35
حيث يبلغ وزنها تقريبا 1850كيلوجرام وانا كنت بعلق على الحته ديه بس !!! لان الام 11 اصغر بكتير والمرسيدس لموزين عائليه كبيره !!
وانا شايف بردوك ان 1385كيلوجرام كتير شويه على الام 11 هوا حلو عيلها وعلى امكانياتها يبقى 1250 جميل جدا علشان الوزن الزائد ده عفشته العربيه متستحملهوش وغير كده بيبقى عاوز نظام فرامل غايه فى المتانه والدقه

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
قديم 26-04-2011, 12:45 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

ممكن تبلغ وجهة نظرك للسادة المسئولين عن تصنيعها بس هى وزنها 1385 حاليا مش عارف يمكن بتزيد مع الناس التانية او يمكن وزنوها بالناس الى فيها

الله اعلم

geologist the best
قديم 26-04-2011, 09:08 AM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough

انصحك بلاش العربيه m11دى خالص الحمدلله خلصت منها وخساره 18الف جنيه فى 6شهور عربيه زباله بكل المقايس --فاشله خامات رديئه -اول لماجبت العربيه صوت صوصوه وتخبيط وكل شويه حاجه تبوظ الزجاج الخلفى ينزل مايطلعش-الولاعه باظت--عضه فى الدريكسيون---سخونه غريبه حتى لو مشيت مسافه صغيره--انزل التوكيل شوف الناس بتعمل ايه عشان العيوب--واللى يقولك قطع الغيار موجوده بيضحك عليك نسيت حاجه البطاريه باظت بسبب الدينمو---عاوز تعرف اكتر ادخل موقع نايل موتورز----الراجل اللى اشترى العربيه اتصل بيه اجيب قطع الغيار منين كان عاوز قربه المياه لف عليها لحد ماجابها 500جنيه انا قولتله بعد كده انزل جيب قطع الغيار من الصين ----------اسف على الاطاله للمره الاخيره بلاش m11