العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 08-12-2010, 01:39 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة جامد جدا مع لمبات فليبس رالى phillips rally

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

تقدر تشتريهم من شارع دمشق وقوتهم 90/100 لو ركبت وات قليل مش حتحس بفرق عن الى عندك لانة حيكون 55/60 ودة العادى فى اى عربية ومظنش ان فى اصلا فى الرالى 55/60 بيكون انواع تانية بقى
مش 90/100 يكون عالى اوى و يضايق الناس؟,, انا برضه بعانى من النور الضعيف بس فى نفس الوقت مش عاوز اضايق الناس بنور عالى يعميهم

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 08-12-2010, 02:06 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

مش 90/100 يكون عالى اوى و يضايق الناس؟,, انا برضه بعانى من النور الضعيف بس فى نفس الوقت مش عاوز اضايق الناس بنور عالى يعميهم
لاء ياجميل 90/100 عالى بس مش للدرجة الى تتعب الناس متقلقش انا الحمد لله عندى فوج لايت اغلب الوقت بمشى عليهم ومش بشغل النور غير فى الطرق الى تستاهل النور لائن هية دى اصول القيادة مدام الطريق فية نور لية اشغل نور العربية واتعب عين القدامى لاكن لو الطريق محتاج للنور اشغلة ومفيش حد اشتكى منى ولا قالى حرام عليك ولا كلام من دة كل الى بيحصل انة بيقلب نور عشان اقفل النور وهوة كمان وبس على كدا عشان كل واحد يعرف يشوف هوة رايح فين واى حاجة مش واضحة انا فى الخدمة

قديم 10-12-2010, 06:17 PM
bahaa23973 bahaa23973 غير متواجد حالياً

bahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

الف شكر لحضرتك ونورت الموضوع
التوصيلة الى انا موصلة فى عربيتى هية عبارة عن ضفيرة جاهزة فيها الكتاوت والفيش وكل حاجة انا بحط الفيشة الرئيسة بتاعت العربية فى الضفيرة ومن الناحية التانية بيكون طالع منها فيشة عشان تركب فيها اللمبات بس كدا ياحبى لاكن الطريقة التانية هية حضرتك بتمشى السلك يعدى على الكتاوت بعد كدا يخرج من الكتاوت على الفيشة ويفضل نوع كتاوت نضيف وجديد عشان ميكونش فى تحميل على دراع النور واى حاجة مش واضحة انا فى الخدمة
ميرسى على الاهتمام و الرد و على فكرة انا فكيت اللمبات اللى فى الفانوس علشان اغيرهم و كانت المفاجأة انهم فيلبس 90/100 اتحاد اوربى بس مش مكتوب كلمة رالى فهل هما اللمبات دى و لا الفيلبس رالى مختلفة و اقوى من الفيلبس العادية
قديم 10-12-2010, 09:45 PM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahaa23973 مشاهدة المشاركة

ميرسى على الاهتمام و الرد و على فكرة انا فكيت اللمبات اللى فى الفانوس علشان اغيرهم و كانت المفاجأة انهم فيلبس 90/100 اتحاد اوربى بس مش مكتوب كلمة رالى فهل هما اللمبات دى و لا الفيلبس رالى مختلفة و اقوى من الفيلبس العادية
لاء الفليبس الرالى نوع مختلف عن الفليبس العادى الفرق بيكون ان نور الفليبس الواطى بيفرش على الطريق دورية كدا كبيرة منورة لاكن العالى بيكون خط مستقيم قوى فارش لفوق يكشف اكتر من 30 متر لو الى قولت علية دة بيحصل فى نفس النور عند حضرتك واتفرج على الفيديو تانى وشوف لو هية هية طريقة فرش النور على الطريق يبقى مفيش داعى تكلف نفسك وتجيب الرالى واى سؤال انا فى الخدمة

قديم 10-12-2010, 11:54 PM
bahaa23973 bahaa23973 غير متواجد حالياً

bahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the roughbahaa23973 is a jewel in the rough

شكرا جزيلا للأهتمام الغالى dragon