العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 14-04-2012, 03:26 PM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all
افتراضي رد: اقصى سرعة جبتها بالنيو اكسنت

النهرده كنت على المحور حوالي الساعه 7.30 وصلت لسرعه 185 كا حد اقصي للعربيه كذا مره وسط العربيات ومعرفتش اجيب اكتر من كده مع العلم انها 2011 اوتو والاخmatars قال انو وصل بيها لل215 طيب يا ريت يقولي ازاي

التعديل الأخير تم بواسطة sergeant ; 14-04-2012 الساعة 03:35 PM
قديم 14-04-2012, 05:12 PM
الصورة الرمزية ahmed_elmagree
ahmed_elmagree ahmed_elmagree غير متواجد حالياً
من انا؟: facebooky
التخصص العملى: taleb in: Technical school of advanced technology maintenance next to ahly club in nasr city
هواياتي: mgnon 3rbyat

ahmed_elmagree is a jewel in the roughahmed_elmagree is a jewel in the roughahmed_elmagree is a jewel in the roughahmed_elmagree is a jewel in the rough

ana gbt b3rbya dogan 150 ela 160 3la tre2 el auto strad w kan feha lsa bs as7aby kano 2a3den f el dwasa mn el 5of w tb3n m2dr4 a2ol hya sabta wla l2 34an ana m7wdt4 byha 3 el try2 kont ma4e straight w 3laa fekra el 3rbya 1600 cc
w bel gnot el stock bta3tha :D w slmly 3la el lanos ely kant bt4d m3aya

CARS IS MY DRUGS
قديم 14-04-2012, 06:50 PM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_elmagree مشاهدة المشاركة

ana gbt b3rbya dogan 150 ela 160 3la tre2 el auto strad w kan feha lsa bs as7aby kano 2a3den f el dwasa mn el 5of w tb3n m2dr4 a2ol hya sabta wla l2 34an ana m7wdt4 byha 3 el try2 kont ma4e straight w 3laa fekra el 3rbya 1600 cc
w bel gnot el stock bta3tha :D w slmly 3la el lanos ely kant bt4d m3aya
واله ياحمد يا خويا الانوس بحس انها عربيه للمدينه والسفريات القريبه غير اني بحس انها مش امان خالص داغير انو حصل موقف النهرده خوفني منها اوي

هو كلو طبعا ستر ربنا
الموقف انو كان فيى واحد بيعدي الشارع بسرعه ومش منتبه للطريق قبل كوبري احمد سعيد بحوالي 100 متر وانا كنت في النحيه الشمال والراجل قدامي بس شنطيطو عند كبوت العربيه كانت السرعه بتاع 70/60 سمعت صوت حاجه رزعت اتاري الشب دا كان بيعدي فا الميكرو باص خبطو نطرو على الانوس انا قولت كوتش فرقع بس فجأه لقيت الراجل ظاهر قدام العربيه عند الاكصدام تحت مسحول على الارض ومش باين منو غير كتفو براسو والعربيه فضله ديسه فرامل بتاع 30 متر فرملتي وقفتني في مكاني والانوس زحفت في الاسفلت بس ستر ربنا كلبشت العجل مختش العربيه تطلع فوقيه بس الحمد لله الولد سليم بس الي كنت مستغربلو ازاي سرعه زي دي والعربيه متقفش وهى لسه زيرو .....:12F099~1 6:

قديم 29-01-2014, 12:01 AM
osa83eg osa83eg غير متواجد حالياً

osa83eg is on a distinguished road

نيو اكسنت 2010 170 على طريق السخنة كنت عايز ازود بس كان في 3 انفتر غيري في تاعربية بشنطهم بحاجاتهم
قديم 05-02-2014, 09:44 PM
أبو وديع أبو وديع غير متواجد حالياً

أبو وديع is on a distinguished road

انا سيارتي اوبترا ...

لكنني سقت سيارة اخي النيو اكسنت 2008 وارد امريكي في طريق خارجي ووصلت فيها ال170 وكانت ممتازة وراسية .