العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-01-2011, 02:20 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعربيتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربنا يسعدك يابو الاسعاد وتلاقى الشقه المناسبه قريبا وتتاهل بقى
انا بقى هاوى غناء حلوه الميول الفنيه دى
انا ممكن اديلك ياباشا 30 سنه بالكتير

قديم 18-01-2011, 02:29 AM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعليقات ابويا وانا بسوق

الانسان منا له ابن مالوش اب كان دايما والدى يقولى كده وطبعا الاب دائما بيبقى خايف على اولاده وربنا يسترها معانا جميعا
قديم 18-01-2011, 02:42 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: انت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعربيتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

ربنا يسعدك يابو الاسعاد وتلاقى الشقه المناسبه قريبا وتتاهل بقى
انا بقى هاوى غناء حلوه الميول الفنيه دى
انا ممكن اديلك ياباشا 30 سنه بالكتير

ربنا يسعدنا كلنا يارب ونحقق احلامنا
ويا اهلا بكل الميول الفنيه

30 سنه
ميه ميه مين يزود او يقلل ......؟؟؟
قديم 18-01-2011, 03:01 AM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: تعليقات ابويا وانا بسوق

الله عليك بجد بس ربنا يستر المره دي و ميتحللش كلامي غلط
ههههههههههههههههههههههههه

الوالد هو اول واحد حب يعلمني ولانه عمل حادثه ايام شبابه نتيجه قطه وضاع فيها العربيه تماما تولدت جواه عقده من اي تطورات السواقه و بقي حذر جدا

فجه يعلمني يفضل يزعق وانا اكره ما عندي الصوت العالي او الزعيق عمال علي بطال فطلبت منه اي حد غيره يعلمني وقد كان

رفض بقي يركب معايا تماما الا بعد ما اطلع الرخصه
طلعتها و جه يوم الحساب
قعد جمبي وعمل الاتي

1- ركب الحزام وبزعيق بالرغم اكون اساسا لبسه
2- ماسك بايديه الاتنين في الباب من عند الشباك
3- طول ما هو قاعد عمال يقول ركز فيا لسواقه و اهدي حبه ابقيم اشي علي الاول يقولي براحه شويه انا مش متسربع
4- ياسلام لو عديت اي عربيه بتبقي ليلتي سوووده
5- يقولي امسك الدركسيون عدل و انا لو مسكته بايدي الاتنين الدركسيون يفلت مني لاني اشول في السواقه عصب ايدي الشمال قوي جدا و التحكم فيه افضل بكتير ومبعرفش اسوق بايديا الاتنين فزعيق علي طول
6- يحرك رجليه معايا بحركه لا اراديه اكنه هو الي بيسوق هههههههههههههه
7- نكون خلاص هنوصل للمكان و لسه العربيه موقفتش الاقيه فتح الباب و هينزل اكني مقيده
8- اي تقاطع زعيق براحه اي لجنه اطفي النور ولو ينفع هيقول اطفي الموتور هههههههههه
9- دايما يعلق عليا في حوار اني مبغطهاش يقولي دفيها هههههههههههههههههه

بس بعد ما كل الناس ماشكرت فيا فجت الثقه في سواقتي و بقي ينظر ليا بنظره مختلفه وشافني و انا بامرك في زفه اختي ومقليش بس يومها انا كنت مافورها فعلا عملت عمايل سوده الاغرب بقي اطمن عليا بعد الموقف ده و جه قالي كده بعد فتره قالي حسيتك فاهم انت بتعمل اي بالرغم اني رافض كل الرفض عمايلك دي بس اطمنتلك اهدي بقي و مش عايز لعب بالعربيه ارحمها حبه ومن يومها و بقي جمبي بينام كمان وبدوس و بقفل عداد و ارتاح و ارتحت

وبجد تقبل تحياتي علي موضوعاتك
قديم 18-01-2011, 04:02 AM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طنطا وما وراء الستار .....!!!!!

الله عليك وعلى مواضيعك

لي ذكريات جميلة مع طنطا
لأنى لما خطبت واحد صاحبي
قالي في بلد متخصصة في الموبليا في طنطا
أسمها كوتامه تعالى معاى وأنت تعرف أنها أفضل
من دمياط مليون مره في الصناعة والسعر
سفرت طنطا بعربيتى الـ A128
ورحت كوتامة ..... لاقيت فيها كمية مصانع
موبليا كبيرة جداً ومعارض موبيليا كتيرة جداً
وأشتريت كل جاجة من هناك

ملحوظة
ليه يا أبو الإسعاد معظم أهل طنطا
شاطرين في النحو ؟؟
أنا لي صديق محاسب قانوني
أسمه حسام هداية
بس كارثة نحوية ولغوية
فأشمعنى؟؟؟

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة