العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 14-12-2009, 01:06 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

بسم الله ما شاء الله ..
10 صفحات والواحد مشبعش من الكلام ... وعايز اعرف كل التفاصيل و الحكاوي
فعلا كان نفسي اكون معاكم و اشوف كل الناس ...
الواحد ناس كتير واحشاه جدا جدا ... و نفسه يتعرف على ناس كتير جدا ...و المشاركات وكلامكم عن المقابله مخليه الواحد يصمم يتعرف عليهم

صلاح عبد النبي صديقي اللي لسه مشوفتوش مع اني حاسس اني اعرفه من زمان ... و فادي صديقي اللدود ( اللي متوقع له في خلال 20 سنه حيكون راكب عربيه صيني بالكهربا .. او لسه بالشاهين ) و كوكي(محمود ) وحازم شاهين (اعقل واحد يتكلم عن الصيني) و شريف منسي و محمد كمال ( فرع مصر موتورز بالكويت ) وتيفا كينج و كينج ميمو والنجم الصاعد حماده المحترف الشهير ب برومادا .... (موسوعه في المشاركات و خبره في البوجيهات)
وm-o-sakr ... اللي قدر في شهرين تقريبا يعمل نص عدد المشاركات اللي عملتها في سنه .. و كنت فاكر نفسي ضربت الرقم القياسي في معدل المشاركات ... لكن ما شاء الله مشاركات كلها في الصميم و أراء احييه عليها بشده
وطبعا كانت فرصه الواحد يتعرف على خبره في مجال التعديلات ( سابوهاشم ) خصوصا اني في الموضوع ده ... بطاطا ptmnlo123per1147
وكل الناس لأني عارف اني حنسى اسامي كتيره جدا ولو حاولت اقولها كلها ححتاج اكتر من مشاركه و يمكن اقفل بقيه الموضوع لحسابي ومتلاقوش مكان للصور

لكن مقدرش مقولش حبايبي و اخواتي اللي شفتهم قبل كده وواحشني جدا جدا (بدون القاب او ترتيب )
ايمن عبد الرازق (فين اللفه بتاعتي يا عم ) - اسلام جلال ( واحشني مووووت )- حازم خضر(زووما حبيب قلبي و تؤام افكاري عن العربيات ) - بوب الجامد (والله ليك وحشه يا بوب) - سومو(خليك انت على جنب واجيبلك كارت ب 10) - احمد كار ( اهدى يا عم انت شويه ) - احمد كامل (انت فين يا ريس )- د.بلبلان ( في انتظارك يا دوك)- ابيزا (واحشني يا بظبظ) - نور بيجو ( اكسلانس الرايق )- لانسر ستايل ( اللهو الخفي )- شريف المصري ( اجمل مشاركات اداريه ) - اسلام شاهين( الحج سمسم مختفي ) - بايو( اي حد يا جدعان يعمل اي موضوع عن الميجان خلينا نشوفه ) - وطبعا احمد انور مع انه كان لسه معايا امبارح ....
وانا اسف جدا لأني متأكد اني نسيت اسماء ناس كتير ...لأن الواحد كتب اللي جه على باله في اللحظه
وطبعا لازم كل الشكر لابو نورا اللي جمع الناس دي كلها

فين بقيه الصور بقى يا عم ؟؟!!
مقابله 12 ساعه و 30 عضو و حكاوي يومين و عشرتلاف مشاركه و 15 صوره بس !! ptmnlo123per111

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 14-12-2009, 01:13 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

في صوره

انا وحازم حضر وانت

فين الصوره ده ...............!!ptmnlo12 3per144
حطيتها يا كوكى يا سوسة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 14-12-2009, 01:21 AM
tefa_king1 tefa_king1 غير متواجد حالياً
من انا؟: mostafa rabea
هواياتي: cars,races

tefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond reputetefa_king1 has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه شله الجوع الكافر ههههههههههههه والله مش قادر امسك نفسي

قديم 14-12-2009, 01:24 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

والله كان نفسنا نشوفك يا سامح مش عارف انت تقلان علينا اوى كده ليه ياعم ماشى براحتك برضو مش هنسيبك وتوقع ننطلك فى محافظة 6 اكتوبر قريب ان شاء الله
وعامة فيه اقتراح ان المقابلة الجاية تبقى فى مكان فى الجيزة او المهندسين يعنى مرة شرق ومرة غرب ونبقى قربنالك كمان

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 14-12-2009, 01:32 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

ياحاج سامح إنت في البال على طول بس إنت إللي مختفي حبتين وشويه كمان .... أنا حتى لما ببعتلك مابتردش علينا طناش كناش على الآخر لدرجة إني فكرت إنك زعلان مننا أو حاجه ... بس زعلان مش زعلان حنطب عليك يعني حنطب ptmnlo123per184