العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: انتخابات الرئاسه المصريه
ايمن نور 2 1.71%
حمدين صباحى 2 1.71%
جمال مبارك 46 39.32%
عمرو موسى 11 9.40%
عمر سليمان 12 10.26%
عصام العريان 5 4.27%
طلعت السادات 2 1.71%
شخص اخر 37 31.62%
المصوتون: 117. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 24-03-2010, 12:55 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light
انقذونى

عايز حل ياجماعه للكهرباء الاستاتيكيه فى السياره خاصة لما اجى افتح الباب

كل مره بتكهرب وكهرباء مش بسيطه ومره كان فى ايدى وجبة ديلفيرى واتكهربت وانا بفتح الباب والوجبه طارت منى وهو ده الى مزعلنى .,,قولت يمكن علشان اكرة باب لانسر نيكل لكن الموضوع معايا علطول مهما غيرت العربيه ومهما غيرت نوعية الملابس ..مش عارف اعمل ايه؟؟؟اعمل سلك ارضى ويمشى مدلدل من باب العربيه وخلاص؟؟..ولا اعمل ايه؟؟؟

والله الموضوع بجد عامل لى مشكله فارجو الافاده من اصحاب العلم والخبره
وشكرا جزيلا

مغترب مصراوى لبلده هاوى
قديم 24-03-2010, 01:20 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انقذونى

المشكلة فى اسمك يا باشا ... محمد الحديدى ....

ماتزعلش منى بهزر طبعا ,,, لك من كل الود و الاحترام و ان شاء الله الاخوة الاعضاء يقدروا يفيدوك

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 24-03-2010, 01:38 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moslem2 مشاهدة المشاركة

عايز حل ياجماعه للكهرباء الاستاتيكيه فى السياره خاصة لما اجى افتح الباب

كل مره بتكهرب وكهرباء مش بسيطه ومره كان فى ايدى وجبة ديلفيرى واتكهربت وانا بفتح الباب والوجبه طارت منى وهو ده الى مزعلنى .,,قولت يمكن علشان اكرة باب لانسر نيكل لكن الموضوع معايا علطول مهما غيرت العربيه ومهما غيرت نوعية الملابس ..مش عارف اعمل ايه؟؟؟اعمل سلك ارضى ويمشى مدلدل من باب العربيه وخلاص؟؟..ولا اعمل ايه؟؟؟

والله الموضوع بجد عامل لى مشكله فارجو الافاده من اصحاب العلم والخبره
وشكرا جزيلا
يا ريت جضرتك توضح!! المشكلة ديه لما تفتح الباب من الداخل أم من الخارج؟
اذا كانت من الداخل فالمشكلة فى نوعية فرش السيارة (الكراسى) اذا كان سنتيتيك، فمع احتكاك الملابس بالكرسى يمكن ان تولد تلك الكهرباء الاستاتيكية.

قديم 24-03-2010, 01:40 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

قبل ما تخرج من العربية حط ايدك على قايم الباب او على السقف و رجلك على الارض
قديم 24-03-2010, 02:18 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

يا ريت جضرتك توضح!! المشكلة ديه لما تفتح الباب من الداخل أم من الخارج؟
اذا كانت من الداخل فالمشكلة فى نوعية فرش السيارة (الكراسى) اذا كان سنتيتيك، فمع احتكاك الملابس بالكرسى يمكن ان تولد تلك الكهرباء الاستاتيكية.
المشكله اخى الغالى وانا بفتح الباب من الخارج خاصة لما انزل من العربيه وارجع تانى والمشكله مش بتحصل خالص وانا بفتح الباب من الداخل مع ان اكرة الباب من الداخل نيكل برده .,,,وشكرا للرد والاهتمام

مغترب مصراوى لبلده هاوى

الكلمات الدليلية
لائحة عقوبات التأخر عن مواعيد الحضور, موتوسيكلات, رحلات, صيني