العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

قديم 02-02-2012, 01:09 PM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما حدث في بورسعيد بالظبط قصة من شخص كان هناك ولسا راجع- والله يرحم مصطفي

ربنا يرحمة وحمد الله على سلامتك
من بورسعيد
قديم 02-02-2012, 01:16 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما حدث في بورسعيد بالظبط قصة من شخص كان هناك ولسا راجع- والله يرحم مصطفي

عارفين مين الطرف التالت انا عرفتوه امبارح

الجهل و التخلف و قلة الدين و قلة التربيه

هما دول الطرف التالت

قديم 02-02-2012, 01:24 PM
rabet007 rabet007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عدو الأخوان
التخصص العملى: مسئول التعاقدت ومشروعات الأسر المنتجة بالصندوق الاجتماعي للتنمية - رئاسة مجلس الوزراء
هواياتي: القراءة والقيادة وتصفح المنتديات واصلاح اجهزة المحمول والحاسب الالي

rabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of lightrabet007 is a glorious beacon of light

حسبي الله ونعم الوكيل في اهل بورسعيد الغوغاء الذين قتلوا مشجعي الاهلي ونأسف لوجود شرفاء بينهم ولكن ما فعلوه هو ان تلقي بخمر في بئر المياه فتتلوث كل المياه في البئر
قديم 02-02-2012, 01:26 PM
الصورة الرمزية bunnybunny77
bunnybunny77 bunnybunny77 غير متواجد حالياً

bunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond reputebunnybunny77 has a reputation beyond repute

" انا لله وانا الية راجعون "

قديم 02-02-2012, 01:43 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fourseasons مشاهدة المشاركة

تصدى ايه بس يا بوب؟ انت مش شايف الأعداد ولا ايه؟؟؟ و بعدين الجيش اتدخل و حمى الناس بس المصيبة كانت حصلت خلاص........ ولو الجيش متدخلش و حماهوم كان حصل اكتر من كده بكتير..........و للعلم طول بورسعيد كده متعصبين جدا و مش بيفهموا اساسا.

انا كنت فى بورسعيد سنة 1998 فى بطولة السباحه هناك و بالمصادفه كان فى متش كوره و كانوا حيكسروا علينا الاتوبيس و احنا ملناش دعوه لا بالكورة ولا دياولو.و عاوز اقولك شوفت مناظر متتوصفش و كنا ساعتها صغيريين شويه و كانوا ملبسين الكلاب فى الشوارع تيشرت الفريق المنافس على ما افتكر كان نادى المقاولين.وحاجه اخر قرف.

و بعدين ديه نتيجة التسخين عمال على بطال و اسقاط رمز و هيبة الشرطه و بعديها الجيش يعنى الحائط الفيصل بين الناس .االخونه السوس عمال ينهشوا فيه. و من الأخر الخونه بيستغلوا اى تجمعات كبيره عشان يعملوا المصايب بتاعتهم و ده ال قولناه مليون مره قبل كده

حاجة كمان تعقيبا على كلامك ايام الإنتخابات سرقات وتهريب وجرايم بالجملة ، ممكن تكون دى كمان حاجة متخططة عشان يهربوا حاجة ولا يعملوا مصيبة تانية فى البلد ويلهوا الجيش والشرطة فموضوع الماطش ده ربنا ينتقم من كل ظالم

الكلمات الدليلية
أخبار مصر, اضراب, اطباء, اكتوبر, هيونداي ماتريكس صيانة توكيل غبور