العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 23-08-2011, 05:55 PM
الصورة الرمزية sheko_2000eg
sheko_2000eg sheko_2000eg غير متواجد حالياً

sheko_2000eg will become famous soon enough
افتراضي رد: محتاج اجيب عربية في حدود 90 الف تقسيط؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drasd مشاهدة المشاركة

بص انا لو مكانك هاختار شيفروليه اوبترا العربي انا عمري ما سمعت عنها كلام وحش ابدا وانصحك ببنك ابو ظبي الاسلامي لان يقال عنه ( والله اعلم ) انه اقرب البنوك للطريقة الاسلامية وممكن برضه مع تأمن مع شركة تامينى تكافلي علشان تكون بعدت عن الحرام قد الامكان وبالمناسبة شيفرولية عاملة خصومات لاخر رمضان شوف راي بقيت الناس واعمل استخارة اساسي قبل اي خطوة وربنا معاك - عايز اقولك نصيحة لان ناس كتير بتقول التقسيط في شبهه الحرام انت ممكن تجيب حاجة مستعملة بخمسين واعتقد دا يجبلك حاجات محترمة كتير ولما ربنا يفتحها عليك تقدر تبيعها وتكمل وتجيب زيرو كاش وربنا يهدينا جميعا للي فيه الخير ويبعدنا عن الحرام
كلام محترم جدا
لكن كل واحد وظروفه باه
قديم 23-08-2011, 06:04 PM
الصورة الرمزية Ceasar
Ceasar Ceasar غير متواجد حالياً
من انا؟: No Words Can Describe Me
التخصص العملى: Architect
هواياتي: Sleep

Ceasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to beholdCeasar is a splendid one to behold

انا م رايى ابعد عن التقسيط وهات حاجه باللى معاك

انت تقدر تجيب حاجات كتيره انا عملت كده ف الاول وكان معايا لانسر كريستاله والحمدلله ربنا فتحها عليا دلوقتى

قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا
قديم 23-08-2011, 06:24 PM
الصورة الرمزية sheko_2000eg
sheko_2000eg sheko_2000eg غير متواجد حالياً

sheko_2000eg will become famous soon enough
افتراضي رد: أريد سيارة تقسيط بدون مقدم وقسط كبير

خليك مع سيف هو اللي هيزبط معاك ده حلال العقد هنا
ربنا يكرمه
قديم 23-08-2011, 06:36 PM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute

شكرا يا جماعة على اهتمامكم بس الصراحة انا مقتنع بالزيرولاني خايف اجيب حاجة مستعمل و البس فيها...و انا موش مقتنع بالاوبترا دي تماما.. و صدقني دي من اوحش العربيات في فئتها... و اكيد هسأل في ابو ظبي و الوطني كمان ان شاء الله

Dr.wael el7yran
قديم 24-08-2011, 01:02 AM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من فضلكم افيدوني وساعدوني في اتخاذ القرار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوجهاد مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الي اهل الخبره اريد ان اشتري سيار ه (قسط) ووقع اختياري علي byd f3 اتوماتيك فما رايكم وانني افاضل بينها بامكانياتها الجميله وسعرها المتوسط اما م الامكانيات وبين شيفورليه افيو او لانوس 2012 ارجو الافاده المتعلقه بالتجربه والخبره وليس بالسمع ولكم جزيل الشكر 0106056148

اولا اختيارك ان شاء الله يكون موفق
ثانيا استاذ وائل لما قصد امكانياتك يعنى حضرتك تقول ضمناتك اية عايز تدفع مقدم قد اية لان بناء على الامور دة هيكون الاختيار اسهل ان شاء الله
وان كنت ارى ان الانوس وهى مانيوال هتكون قريبة لك لان byd f3 الاتوماتيك غير متوفرة الان
للاستفسار السريع
09009488

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة