العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-07-2009, 04:31 PM
محمد عصام محمد عصام غير متواجد حالياً
من انا؟: اسمى عصام ماضى المهنه ملحن وعضو نقابه المهن الموسيقيه
التخصص العملى: الموسيقى
هواياتي: الموسيقى

محمد عصام is on a distinguished road
افتراضي رد: تقسيط مستعمل بالقاهره وتقسيط جديد بدون مفردات

أنا عايز عربيه بدون مفردات المرتب تابعه لأى بنك (أكمل الأقساط )وأدفع المقدم المدفوع لو فيه شاهين أو لادا باور وتكييف أنا موافق عايز أعرف المقدم كام والقسط بس يكون خفيف من 700/900 بالكتير علشان ألتزم وماتنكسرش عليه أقساط ولو فيه عربيه ماركه تانيه بنفس السعر أنا موافق الأميل بتاعى هو misho_mady@yahoo.com

التعديل الأخير تم بواسطة محمد عصام ; 01-07-2009 الساعة 04:52 PM
قديم 01-07-2009, 06:01 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن مساعده من اهل الخبرة؟

أزاي يا جماعة الكلام ده؟
ده ممكن جدا (على حسب معلوماتي)يشتري أفيو أو جيتز أو نيو أكسنت (رينج ال 75 ألف)
و يدفع مقدم 30 ألف وقسط أقل من 1500 وشامل التأمين كمان وعلى خمس سنين

يا ريت حضرتك تتصل بمعرض أبوغالي أوتوموتيف
أنا كنت أتصلت وقالوا لي ان النظام انك بتدفع 30 % من قيمة العربية مقدم وتقسط الباقي على خمس سنين بفائدة 6%
هما بيتعاملوا تقريبا مع البنك العربي الأفريقي (بس طبعا الأول قبل ماتشتري لازم تسأل حد من أهل العلم والشريعة عن حكم التقسيط مع البنك وتشرحله الوضع بالظبط)
قديم 01-07-2009, 06:40 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسألكم النصيحه

علشان حضرتك تدفعى مقدم 25 الف وتقسطى الباقى ويكون قسطك فى حدود 1200
دة هيكون عربية فرنا ولانوس واسبرانزا وافيوا واكسنت يعنى حضرتك بتكلمى فى عربية فى حدود 75 الف
الفرق بين البنك وشركة التمويل حجات كثيرة جدا
اولها الفائدة وسهولة الاجرائات ووجود ضامن
كل دة يتحدد على حسب حلة مستندات كل واحد فى طلب شرائة وضمناتة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 01-07-2009, 07:52 PM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسألكم النصيحه

السلام عليكم
اعتقد افضل شي هيناسب حضرتك الافيو
لانها اوتوماتيك وتكيفها جيد وموتورها عملي
وبالتوفيق ان شاء الله ptmnlo123per171
قديم 01-07-2009, 08:18 PM
الصورة الرمزية mahmoudnada80
mahmoudnada80 mahmoudnada80 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا سيارات

mahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond reputemahmoudnada80 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن مساعده من اهل الخبرة؟

كلام الدكتور مظبوط واعتقد ان الافيو مناسبه

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة