العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 17-06-2011, 03:48 PM
black_cres black_cres غير متواجد حالياً

black_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura about
افتراضي رد: شهادة تأدية الخدمة العسكرية للمرحوم خالد سعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

انتي مصممه ندخل في جدال وجدال وجدال

يااختي الكريمه انا لايعنيني خالد سعيد او غيره

انا ضد انه يكون واجهه للثوورة

ياريت حضرتك تفهميني

وبعدين انا معايا كامل تحقيقات النيابة مع كل الشهود

بل ومع والدة خالد سعيد

فياريت حضرتك بلاش ندخل في سجال ليس له معني

لان الورق والملفات اللي معايا فيها حاجات مؤسفه بجد

فاحتراما للاعضاء بلاش استفزاز ومحاولة قلب الحقيقة

واحترامي الكبير لحضرتك ولحماستك الثورية

ولهجتك في الحوار عادي انا متعود عليها ...اصدقائك في 6 ابريل كانوا بيبصقوا علينا في الشارع فدا شئ عادي يعني
على حد علمي ان حضرتك ظابط في القوات المسلحة ومفيش حد اتعرض لافراد القوات المسلحة المتواجين في الشارع بالعكس كان الهتاف السائد هو الجيش والشعب ايد واحدة

امن دولة ايه يااستاذ بس ربنا يكرمك

كل الورق موثق وسليم ولايهمني راي السباعي في التلفزيون

الورق وشهادة الشهود ومن ضمنهم والده خالد سعيد موثق

وربنا يرحم موتانا جميعا ...

انا ضد التعذيب لاي مواطن "بس فيه ناس تستاهل دلوقتي انها تتسحل مش تتعذب بس" واذا كان ولابد من واجهه للثورة فهو الشاب "سيد بلال " ولا عشان هو سلفي وبلحيه مينفعش في الشو بتاع الثورة قدام العالم

اختي الكريمه يبقي انا وحضرتك وصلنا لاتفاق ان الشعب المصري كله هو واجهه الثورة الشعب المصري كله هو رمز الثورة ...

وصدقيني حضرتك انا مش بكره 6 ابريل ولا بحاول اشوه صورتها بس ده فعلا اللي حصل منهم منعتهم انا وزمايلي من حاجه معينه كانوا هيعملوها فبصقوا عليا وكانوا 3 شباب وبنت وعارفهم بالاسم ...

شكرا
برضه حضرتك بتحاول تربط ما بين وظيفتك والموضوع
حضرتك مستحيل تكون حصلت على الشهادة بطريق رسمي
ثانيا ليه خلط الاوراق ايه اللي دخل سيد بلال الله يرحمه في الكلام وايه اللي جاب سيرة اللحية للموضوع
حضرتك بتقول كل شئ موثق سيادتك جبت منين صور التحقيقات كاملة ؟؟؟؟؟؟
وبرضه في انتظار باقي اجاباتك على الاسئلة

التعديل الأخير تم بواسطة black_cres ; 17-06-2011 الساعة 03:54 PM
قديم 17-06-2011, 03:55 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

حضرتك دا كان اغلبية الشعب المصري مع الجيش زي ماالجيش انحاز للشعب المصري

لكن كان في فئة لا يهمها الا الوقيعه بين الجيش والشعب واهمها استفزاز رجال الجيش ثم الادعاء بان الجيش يعتدي علي المتظاهرين

شوف حضرتك الصور وقوللي مين اللي اعتدي علي مدرعات الجيش الا فئة موتورة توقع بين قطبي الامه الجيش والشعب

قديم 17-06-2011, 04:01 PM
black_cres black_cres غير متواجد حالياً

black_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura about

حضرتك دا كان اغلبية الشعب المصري مع الجيش زي ماالجيش انحاز للشعب المصري

لكن كان في فئة لا يهمها الا الوقيعه بين الجيش والشعب واهمها استفزاز رجال الجيش ثم الادعاء بان الجيش يعتدي علي المتظاهرين

شوف حضرتك الصور وقوللي مين اللي اعتدي علي مدرعات الجيش الا فئة موتورة توقع بين قطبي الامه الجيش والشعب

قطبي الامة؟؟؟
هو مصر نصها افراد جيش والنص التاني مدنيين
حضرتك عملت التقسيم دا بناء على ايه بالظبط؟؟؟
بالنسبة للصور ايه علاقتها بــ 6 ابريل (رغم اني مش عضو فيها ) حضرتك قولت تم التعدي عليك من افراد 6 ابريل وبعدين قولت كانوا تلاتةومعاهم بنت وحكمت بناء على تصرفهم على الجميع
التخريب يا سيدي الفاضل زي ما معروف للجميع مش الشعب اللي قام بالثورة هواللي قام بيه وأظن انه الكل كان بيتكلم عن عناصر معينة هدفها تدمير العلاقة بين الشعب والجيش لاعادة النظام السابق أو انقاذ نفسها من العقاب
وعندي سؤال تاني لحضرتك هو مين اللي قال ان خالد هو رمز الثورة المصرية ؟؟؟

التعديل الأخير تم بواسطة black_cres ; 17-06-2011 الساعة 04:13 PM
قديم 17-06-2011, 06:26 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

سؤال الى الأخوة mf86 - MIDO-SPICY - فادى .... هل يحق لآى فرد من الداخلية القيام بتعذيب وقتل أى انسان حتى لو كان بلطجى أو مدمن أو به جميع العبر؟؟ ياريت اجابة مباشرة وواضحة.
الاصل لا

بس فيه مثل بيقولك اللى بيشيل قربه مخرومه بتخر على دماغه

مش مطالب منى انى اشوف تاجر مخدرات مثلا وانا جاى اقبض عليه اقوله حضرتك وسعادتك والكلام دا
وبعدين لو احنا سلمنا بانه كان فعلا معاه اللفافه دى وحاول يبلعها اثناء القبض عليه فكان المفروض بقى ان الظباط لما يلاقوه عمل كده يجيبوله كبايه ميه يبلع بيها

بص يا باشا انا عارف ان الشرطه كان والله اعلم مازال ولا ربنا هداهم فيها كل العبر
ولكن مش علشان النار بتحرق اروح انا العب بيها

قديم 17-06-2011, 06:27 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا ابو هنا انا مبدافعش عن حد انا بقول بلاش نشهر بحد متوفي وبردك هقولك للمره العاشره اذكرو محاسن موتاكم

والثورة لا تنسب لاحد لان الشعب كله خرج فيها
بص يا احمد
انا م بعارضك فى موضوع انه يجوز التحدث بخصوص خالد سعيد وهو متوفى ولا لا
انا بس كل اللى رديت عليه هو جزئيه
مين اللى عمل فيه كده
مين اللى خلاه بتاع بانجو وحشيش
مش اكتر