العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 17-01-2011, 03:30 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يعرف حاجة عن احلال الملاكى

منا قلتلك اللي فيها يا استاذ محمد قبل كده

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 17-01-2011, 03:59 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طنطا وما وراء الستار .....!!!!!

تسلم ايدك يا باشا
بس انت حيرتني قوي يا ابو الاسعاد

قلت في الاول باعتبار التخصص وابص لقيت التخصص مدي على جيلوجي وبعدين قلبت على تاريخ
هو التخصص ايه بالضبط
شكلك في الاخر هتطلع محاسب
هههههههههه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 17-01-2011, 04:59 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: انت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وعربيتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يسلام عليك يا استاذ سيف والله متميز من يومك

علي العموم انا هعرفك بنفسي علشان انا عارف انك مش واخد بالك مني ههههههههه

انا احمد ممدوح

خريج علوم كمبيوتر قسم نظم معلومات دفعة 2007

بشتغل حاجات كتير في وقت واحد IT و رسام اتوكاد و تصميم وصيانة شبكات ومحاسب ومصمم معارض ومهندس ديكور وممكن بليل اقلب نص نقل لو عايز هههههههههههه

اعزب وبفكر اليومين دول في اتجنن وارتبط هههههههههههههههه علشان اريح اللي واكلين دماغي في العيله عندي من الموضوع ده وناوي ارتبط بواحده من اليابان علي فكرة علشان بتعيش اكتر من الصيني والكوري والمصري ههههههههههههههههههههه

هواياتي الكيك بوكس والغطس والسباحه والدريف وتصميم الشبكات والطبخ ههههههههههه

عربيتي فيرنا موديل 2009 GLS عامله 28764 كيلو بالتمام والكمال مميزاتها عربية بسم الله ما شاء الله سريعة مريحة في السفر عفشتها نعمه بس مش اوي علشان متحسش انك راكب عربية ملاهي سحبها ممتاز قطع غيارها وصيانتها رخيصه ومتوفر واي حد بيفهم فيها سعر اعادة بيعها ممتاز ومطلوبة في السوق دايما

عيوبها صاجها ضعيف وده اكتر حاجه مضايقني فيها وواطية وجنوطها زبالة فراملها مش قوية ولا ضعيفه نص نص بس انقذتني في كذا دروب حصل معايا

واي خناقة يا عم سيف اديني اديتك تفاصيل حياتي كلها واللي ليه عندي حاجه يجي ياخدها قبل ما اهرب بره البلد ههههههههههههههههههههههه

ده علي اساس اني الريان بتاع مصر موتورز ههههههههههههههههه
قديم 17-01-2011, 05:03 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: طنطا وما وراء الستار .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا ابا الاسعاد والله اسعدتنى بكمية المعلومات دى اللى مكنتش اعرف عنها اى حاجة
و حطيت صور كمان فكرتنى ليه بس يا عم .. الواحد متغرب و ساكت
هههههههه
احنا نعملها بقى جمهورية طنطا العربية

و بعدين يا راجل دا عادل امام ده اللى مصيتنا هههههههههه
يعنى انت مثلا عندك شارع الحلو فى طنطا ... كلو مطبات

هههههههههههههههههههه
نورت يا غالي الموضوع و طنطا و كل بلاد مصر بتناجيك و تناديك
" علي رأي امون .... عودي ياهاميس ....."

ياسيدي مش مِعني يعني طنطا متبقاش جمهوريه ما زفتي كان اسمها جمهوريه زفتي

وكمان يبقي شارع الحلو كلو مطبات انت شكلك منزلتش طنطا من زمان ده اسمو الحلو يبقي هتلاقي فيه مطبات و تكسير و كراكات وناس مبتتحركش عايز تتشل انزل شارع الحلو فهو حلو اوووووووووي
ههههههههههههههههههههههه
قديم 17-01-2011, 05:13 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all
افتراضي رد: لحمتهم ولحمتنا

ببساطه كده انا كان عندي مزرعه مواشي و مازالت العائله عندها عده مزارع ..
بكل بساطه كده ارتفاع اجر العماله و انحفاض عدد الرؤوس في المزرعه (اخرك تربي 45 عجل لو انت مين) بالتكنولوجيا الضايعه البدائيه اللي بنستخدمها هنا دي .. و ارتفاع اسعار العلف .. و في الاخر بتبيع الكيلو (واقف حي علي رجليه) للجزار ب 25 جنيه ده يعتبر خساره ....
و طبعاُ السلالات بتبقي سلالات البان او سلالات هجينه .. تاكل و ماتربيش لحم ..

يجي الجزار بقي يشتري ب 25 جنيه و يبيع ب 65 جنيه ....

اما بالنسبه للخارج فبيبقي المزارع العاديه فيها حوالي 200 راس و تنولوجيا حديثه تعتمد قليل جداُ علي التدخل البشري .. بالاضافه انه بيرعي في الOpen field مش في مزارع مقفوله زي هنا (مابتحتاجش حد يقعد يحول الاكل للمواشي و ده اللي بيكلف) بالاضافه الي ان السلالات مخصصه للحم ... تلاقيه وصل ليك هنا ب 35 و 38 و 40 جنيه اقصاها...

و شكراُ

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة