العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 06-05-2009, 05:44 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية الى مش عاجبك فى نفسك وماتقولش مفيش

ياه ده انا مش عاجبنى فى نفسى حاجات كتير اوى

اكتر حاجة المواعيد

مواعيدى وحشة جداً ممكن اديك ميعاد انهارده الساعة 7 واجيلك بعديها باسبوع الساعة 10 بليل ptmnlo123per154

وده طبعاً بيزعل ناس كتير منى على المستوى الشخصى او الاجتماعى وعلى مستوى الشغل كمان

ده بالاضافة برضو لمشاكل العصبية والاسراف وعدم ممارسة الرياضة بشكل دائم

شكراً على فكره الموضوع يا هندسة ptmnlo123per122

واهلا بيك فى مصر موتورز نورت المنتدى ptmnlo123per171

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 06-05-2009, 06:26 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

كتيييييييييير !! ptmnlo123per1106

أولا شرب السجاير عمال على بطال رغم علمى بأضرارها بالنسبة لى شخصيآ بغض النظر عن أضرارها العامه !

ثانيا - أحب الناس تعاملنى كما أعاملهم وهذا ما لا يحدث غالبآ !

ثالثا- عدم اهتمامى بنفسى تمامآ رغم الاهتمام الزائد بأسرتى !

رابع- بتفوت منى بعض الصلوات رغم انى يالا حسن الختام !

خامسآ- أحيانا كثيره أتطوع لخدمة الآخرين رغم أن ذلك غير مطلوب فى أحيان كثيره !

سادسا - أتجنن جدآ من الانسان الندل و أقكر كثيرآ كيف أخلص عليه !

سابعآ - اذا زعلت قوى من موقف ما - ممكن ما أنامش 3 أيام ورا بعضهم من التفكير فى الموقف !

ثامنآ - أتكلم كثيرآ بصراحه زائده ربما مع أناس ليس من المفروض أن أتكلم معهم أساسا !

( مره واحد فى موقع شغل كل الناس اللى فيه كانوا جداد على وبعد أسبوعين واحد سألنى ايه رأيك )

( فى فلان ؟ فقلت رأيى فيه بصراحه و طبعآ ماكانش حلو قوى ! طلع أخوه مع ان الآسماء مختلفه تمامآ )

( لسابع جد ! بس طلع أخوه من الآم !! ) !

وطبعآ فيه حاجات كتيره كمان بس كفايه كده ( ان الله حليم ستار ) .

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1106
قديم 06-05-2009, 06:53 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bolbolan مشاهدة المشاركة

أحب الناس تعاملنى كما أعاملهم وهذا ما لا يحدث غالبآ !

بتفوت منى بعض الصلوات

أحيانا كثيره أتطوع لخدمة الآخرين رغم أن ذلك غير مطلوب فى أحيان كثيره !

اذا زعلت قوى من موقف ما - ممكن ما أنامش 3 أيام ورا بعضهم من التفكير فى الموقف !

أتكلم كثيرآ بصراحه زائده ربما مع أناس ليس من المفروض أن أتكلم معهم أساسا !

سبحان الله والله ياباشا الحاجات دى اللى فيك فيا بالزبط + العصبيه الشديده اللى بتخلينى ماشوفش قدامى ومؤخرا سببتلى متاعب صحيه مع انى مش اى حاجه تعصبنى لما مثلا اكون بتكلم مع حد فى موضوع مهم او هو اللى سالنى ومالاقيهوش معايا ده طبعا غير مواقف الغباوه احيانا من الاخرين بتموتنى

مش قريب من ربنا وايمانى ضعيف بمنتهى الصراحه واتمنى العكس

لما افكر فى موضوع مهم يشغلنى اجيب كل الاحتمالات وخاصه الاسوأ وتبقى ليله سوده عليا

ptmnlo123per1106
قديم 06-05-2009, 09:07 PM
eng.octooo eng.octooo غير متواجد حالياً

eng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond repute

اتصدق نفس الحاجات اللى فيا بالظبط و الله ......
برده عايز اخس

عصبى جدا جدا مع الرغم برده انى طيب و ممكن اعمل المشكله و المصيبه و بعد ما اخد حقى ارجع انا اللى اقول حصل خير و مش عايز حاجه

مسرف جدا برده بس معظم الأسراف على ال take away علشان بحب اكل الشارع مع ان مراتى بتطبخ تحفه .

بس بزود على كلامك انى نمكى جدا .... بمعنى انى ماقدرش يبقى فيه حاجه بايظه فى البيت مثلا و ماتتصلحش يوم ما تبوظ حتى لو كان اخر مليم فى جيبى هو تمن تصليحها بس لازم اصلحها ..... و بنفس الموضوع فى العربيه يعنى انا مثلا اتحكيت يوم الخميس حكه بايخه كنت مصلحها فى نفس اليوم و راشش البطانه و تانى يوم رشيت الحته المحكوكه و لمعت العربيه كلها علشان حته 15 سم فى 10 سم

بس انا بشوف ان النمكيه دى كويسه مش وحشه ... بس الباقى بقى مالوش حل (التخن - الأسراف- العصبيه )
طيب كويس طلعنا بصرة
قديم 06-05-2009, 09:08 PM
eng.octooo eng.octooo غير متواجد حالياً

eng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond reputeeng.octooo has a reputation beyond repute

ياه ده انا مش عاجبنى فى نفسى حاجات كتير اوى

اكتر حاجة المواعيد

مواعيدى وحشة جداً ممكن اديك ميعاد انهارده الساعة 7 واجيلك بعديها باسبوع الساعة 10 بليل ptmnlo123per154

وده طبعاً بيزعل ناس كتير منى على المستوى الشخصى او الاجتماعى وعلى مستوى الشغل كمان

ده بالاضافة برضو لمشاكل العصبية والاسراف وعدم ممارسة الرياضة بشكل دائم

شكراً على فكره الموضوع يا هندسة ptmnlo123per122

واهلا بيك فى مصر موتورز نورت المنتدى
ptmnlo123per171
شكرا على شجاعتك ومواعيدك المضبوطة

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى