العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: انتخابات الرئاسه المصريه
ايمن نور 2 1.71%
حمدين صباحى 2 1.71%
جمال مبارك 46 39.32%
عمرو موسى 11 9.40%
عمر سليمان 12 10.26%
عصام العريان 5 4.27%
طلعت السادات 2 1.71%
شخص اخر 37 31.62%
المصوتون: 117. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 20-03-2010, 02:13 AM
الصورة الرمزية negmeddin
negmeddin negmeddin غير متواجد حالياً

negmeddin will become famous soon enoughnegmeddin will become famous soon enough
افتراضي رد: إلى شباب اللوست .. ارجوكو اكسفوا على دمكوا

ربنا يستر على اولادنا
قديم 20-03-2010, 04:47 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انواع الأصدقاء

نسيت تقول ان فى نوع صديق اسمة لاكى مان be happy..... Go lucky
قديم 20-03-2010, 05:48 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
نسر العقاب بيبص الناحية التانية لية فى مصر موتورز !!

فى ملاحظة وجب التنوية عنها وهى ان نسر العقاب وهو شعار الجمهورية والمتواجد على الاختام والعملات والمصالح والوزارات وعلم مصر طبعا يصدف انة موجود فى صفحة منتدى مصر موتورز بشكل خاطىء ينظر فيها الى الجهة الاخرى علما بان الذى ينظر الى النسر نجد انة ينظر الى الجهة الشمال لكن النسر نفسة ينظر الى يمينة لكن الناظر الية نجدة الى شمال الناظر اى الى قوة مصر وحضاراتها التى تتواجد على الضفة الغربية من النيل
يارب يتدرك الخطاء ويتصلح لان المنتدى بيرمز الى مصر من اسمة ودة شعار ورمز العروبة ايام اتحاد الجمهورية العربية ورمز البطل القائد صلاح الدين ومنة اخذ الى شعار مصر ياريت باى وسيله الخطاء الغير مقصود دة يتصلح وشكرا
قديم 20-03-2010, 07:27 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انت هندي ؟؟؟

اكيد الشاب عبقرى انا مش بنكر ده بس بقول ان كل شعب فيه عباقرة وموهوبين بس الفرق فى احتضان المواهب وتنميتها وعندنا نمازج مصرية كتير برضو نجحو بشكل كبير لما سافرو بره علشان كده بفكر الناس ان المشكلة مش فى المصرى لكن فى البيئة المحيطة بالانسان المصرى ان صح التعبير
كمان الهنود مش كلهم نوابغ زى ما ناس بتبالغ برضو انا شوفت مبرمجين كتير بيشتغلو فى سوفت وير فاكتورى من بعد التعليم التمهيدى على طول وفيه واحد حلفلى انه اشتغل بعد الابتدائى ونفسه يكمل تعليمة وده فرق جوهرى كبير بينا النظام هنا وهناك
هنا الشهادة اولاً وقبل اى شىء وياريتها شهادة تعكس خبرة او كفائه هناك تشتغل الاول واللى عايز شهادات يزاكر ويمتحن
فالشعوب مش بتتقدم بالعباقرة بس
التقدم نظام والنظام غائب والضمير فى اجازة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-03-2010, 08:55 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انواع الأصدقاء

تسلم ايدك ياصقر على الموضوع الجميل ده
انا لما بلاقى واحد مالوش صاحب بحاول اتجنبه لانى باغتبره مش طبيعى فما اجمل الصداقه الحقيقيه

الكلمات الدليلية
لائحة عقوبات التأخر عن مواعيد الحضور, موتوسيكلات, رحلات, صيني