العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: نتيجة مباراة مصر والبرازيل في كأس القارات
فوز المنتخب المصري 2 16.67%
فوز البرازيل 8 66.67%
التعادل 2 16.67%
المصوتون: 12. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 19-11-2009, 09:13 AM
Dr.A Dr.A غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب /استاذ جامعي

Dr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud ofDr.A has much to be proud of
افتراضي رد: من قال الشكر للسودان ينظر ما يحدث الأن

والله يا اخي انا معاك انها حاجة تحرق الدم
بس حنقول ايه
نعمل زيهم ونولع احنا كمان في السفارة الجزائرية
كان لازم يكون معاهم امن كافي من الاول لان دة شئ متوقع
واللى عملوه السودانيين متوقع لانهم لو اخدوا جانب لازم الجانب التاني يزعل فلازم يحاولوا يبعدوا لما الاتنين يخلصوا على بعض
يبقى الغلط علينا احنا اللي ما عملناش حسابنا
و حسبنا الله ونعم الوكيل

All truth passes through three stages
First, it is ridiculed
Second, it is violently opposed
Third, it is accepted as being self-evident
قديم 19-11-2009, 09:40 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صدقت توقعاتى و ستحدث مجزره بالسودان !

أظن اللى توقعته حصل و لسـه بيحصل حتى كتابة هذه السطور و مش ح نعرف قبل أسبوع كامل الآحداث !

مش عايز أقول ان أنا " جدع " أو أتفاخر ! بس عاوز أقول انى قلت قبل كده وقبل الخبر بتاع ارسال الجزائر

لقوات أمن للسودان بصفه رسميه رغم انه غير مقبول دبلوماسيآ ولا عقليا " قلت يجب أن نرسل قوات صاعقه

مصريه متخفيه لحماية المصريين ! وقلت ان اختيار السودان للمباراه من جهتنا اختيار خاطىء لآنهم ضمن أشد

الناس كرهآ للمصريين ! و ما توقعته حدث و علشان كده العنوان ده مكتوب من 3 أيام وأكثر !

النقطه اللى عاوز أوصل لها ! اذا كنت أنا مواطن بسيط و عادى و عارف الكلام ده و أكيد فى مثلى آلاف

عارفينه ! ازاى تجاهلته حكومتنا السـنيه النظيفه أو ما جاش على بالها ؟؟؟ حرام ...حرام...حراااااااااام !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per111

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 19-11-2009, 09:46 AM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من قال الشكر للسودان ينظر ما يحدث الأن

يا جماعة انا عندي تعليق لازم اكتبوا اولا الماتش بتاع امبارح اللعيبة بتعنا كانوا زي الزفت مفيش كورة ثابتة ولا ركنية بتتلعب صح وكل العب بتاعهم في نص ملعبنا اكنهم بيضيعوا وقت ليهم وعلي حد علمي ان حسن شحاتة غير موفق تماما في هذة المبارة وبعدين اية الناس ارايحة تشجع دي ممثلين وممثلات هيعملوا اية هيفضلوا قاعدين فين الجمهور بتاع استاد القاهرة مكان يبعتوا منهم حبة ولا دول ليه الفضل عن الشعب .............ثانيا ودا الي لفت نظري بطريقة كبيرة تعالوا ياجماعة نشوف شوارع مصر عاملة ازاي امبارح انا مش بمانع ان الناس متفرحش لا بس مش بطريقة دي قبل الماتش 1.العربيات كلها معلقة اعلام مصر واكن صر فازت ورحنا المونديال 2.الشوارع زحمة بطريقة مستفزة في مدينة نصر وروكسي في المكان الي كنت فية وقت الماتش يا جماعة احنا لو كنا دخلنا حرب مكناش هنعمل كدة ولا يفط في الشوارع ولا كلام في الراديو والتلفزيونات ولا اعلام ولا شي احنا كشعب اتعلق امل لينا بحلم المونديال ب اية فيدتة علينا احنا كشعب كل لاعب لو كان كسب كان هيقبض 3 مليون واحنا كان اتحرق دمنا علي الفاضي يا جماعة الشعب المصري هيفضل الشعب الغلبان الي بيضحك علية لاننا طيبين وهنفضل طيبين
قديم 19-11-2009, 10:57 AM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شوارع القاهرة تخلو من السيارات بعد ضياع حلم التأهل لكأس العالم

بجد مرارة شديده
اكثر ما يحززنى هو ضياع الفرحة وكسر النفس
والادهى من كل ده ما يحدث لكرامة المصريين فى السودان
ولكن لو كانت حكومتنا تدخلت بشكل ايجابى بعد احداث اوراسكوم ومكتب مصر للطيران فى الجزائر ، كانت تدخلت فى السودان
منهم لله كل من اضاع هيبه المصريين

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 19-11-2009, 11:00 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صدقت توقعاتى و ستحدث مجزره بالسودان !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

أظن اللى توقعته حصل و لسـه بيحصل حتى كتابة هذه السطور و مش ح نعرف قبل أسبوع كامل الآحداث !

مش عايز أقول ان أنا " جدع " أو أتفاخر ! بس عاوز أقول انى قلت قبل كده وقبل الخبر بتاع ارسال الجزائر

لقوات أمن للسودان بصفه رسميه رغم انه غير مقبول دبلوماسيآ ولا عقليا " قلت يجب أن نرسل قوات صاعقه

مصريه متخفيه لحماية المصريين ! وقلت ان اختيار السودان للمباراه من جهتنا اختيار خاطىء لآنهم ضمن أشد

الناس كرهآ للمصريين ! و ما توقعته حدث و علشان كده العنوان ده مكتوب من 3 أيام وأكثر !

النقطه اللى عاوز أوصل لها ! اذا كنت أنا مواطن بسيط و عادى و عارف الكلام ده و أكيد فى مثلى آلاف

عارفينه ! ازاى تجاهلته حكومتنا السـنيه النظيفه أو ما جاش على بالها ؟؟؟ حرام ...حرام...حراااااااااام !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per111

لأ من حقك تقول انك جدع وتتفاخر علشان غباء المسئولين وعنادهم الدائم

للأسف هذه المباره كشفت لنا عورات سياسيه خطيره جدا جدا

اولها ان شعبية مصر والمصريين فى المنطقة تدنت لأبعد الحدود وهذا بسبب قيادتنا السياسيه العظيمه

ثانيها ان بفقد هذه الشعبيه هنفقد ثقلنا السياسى والثقافى والرياده التى كنا ومازلنا نتشدق بها

احنا من الاخر عملنا زى اللى رقص على السلم لاعرفنا نكسب ود وثقة وشعبية الغرب ولا قدرنا نحافظ على ثقة و ود وشعبية اعداؤنا اللى كانوا اخوانا فى المنطقه

واخيرا احيى وبكل الود والعرفان الكابتن ابراهيم حسن اللى وقف بمفرده امام الاعلاميين وهم ينتقدوه عندما درع للجزائريين فى ملعبهم ووسط جمهورهم بمفرده وكأنه كان يعلم لغة الحوار مع هؤلاء
واقسمت امس ان احاول مقابلته و ان اقبل يده التى فعلت ذلك

ولك الله يامصر

أبو الفتوح رئيسأ

الكلمات الدليلية
مرتضى, رياضى