العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 15-01-2011, 10:16 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

ههههههههههه

كده انتا هتبوظله الريجيم خالص
ههههههههههههههههههههه
هو كده كده باااااااااااااااااااااااا اااايظ
متخافش ابو نسمة اجدع واحد يضرب الريجيم هو وابو دنيا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

اه والله يا عمنا ..

الواحد دخل الحرب وعينك ما تشوف الا النور .. لاقيت الناس شده مع بعضها والنفوس مش صافية والاعصاب مشدودة وربنا يستر ...

عمرى ما شفت حاجة كده فى مصر موتورز مع انى لسه مش فاهم فى ايه ....
أصلك دخلت متأخر قوي لكن انا كنت متابعة كل يوم لغايه لما فكرت اعمل محاولة صلح والحمد لله الوضع كده اهدي بكثيييييييييييييييييييييي يييييييييير
وانا اقولك هات لمون
نزل لمون
ابعت لمون
مش معبرني خالص
بس من امبارح وابو نورا عمال يطلع في بلاوي ويجيبلنا مفاجأت لما الواحد بقى متنح ومش لاقي كلام يقوله

هات الموضوع من الاول واقرأه بتركييييييييييييييييييييز وجبنك برميل قهوة وزي ما قلتلك خلي حد يعملك رادياتير 10 ماسورة الماني نحاس علشان دماغك هتغلي

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 15-01-2011, 10:18 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بشرى لرغايين المنتدى .. افتتاح مقهى (مصر موتورز) لصاحبه المعلم حسام البورسعيدى ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

الحقنى بواحد شاى فتلة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

وانا زيه واحد شاي
شكلهم مش عندهم شاي
يظهر فلسو والا مش فاضيين والا ايييييه

خلاص نطلب قهوة والا نقوم نروح

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 16-01-2011, 01:08 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

وادى كمان أهوه ... يالابنا يامسعد ... ندخل على سهوه أيوه على سهوه
يامساء الفل على كل حبايبنا الحلوين اللى أعدين منورين
والنبى أى حاجه سخنه عشان اتدفى

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 16-01-2011, 01:31 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

الحقنى بواحد شاى فتلة
اتفضل الشاى يا احمد باشا

--------------------------------------------------------

قديم 16-01-2011, 01:37 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

وانا زيه واحد شاي
بس من غير فتله لحسن والله اطلع عليكم سمعه ان القهوة دي مش نضيفة
الشاي بتاعي كشري
معلقتين شاي ومعلقتين سكر
والكوباية قزااااااااااااااااااااااا اااااااز بتاع المية
لو جالي في مج أو عينة كوبايات زي اللي بتضحكوا بيها على الزباين مش هقولك انا هعمل ايه
اتفضل الشاى يا محمد باشا بس احنا مال عندناش كوبايات ازاز للمياة عشان العدوى احنا بننزل المياه للزباين مياه معدنية فى زجاجات بلاستيك

اتفضل المياه يا برنس

--------------------------------------------------------