العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 24-03-2011, 02:23 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا لله وانا اليه راجعون خالد خليفة توافاه الله

لا اله إلا الله
اللهم ارحمه ودخله فسيح جناتك
بصراحه انا اتصدمت ومش عارف هدخل المنتدى اذاى بعد كده ومش هنسى صورته ولا كتاباته فى المنتدى
بصراحه احنا خسرنا قيمه وقامه كبيره لم نعرف قيمتها إلا لما إفتقدناها
الله يرحمك ياأستاذ خالد

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 24-03-2011, 02:25 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انا لله انا اليه راجعون الله يرحمك ياخالد ويرحم امواتنا جميعا

قديم 24-03-2011, 02:25 AM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute

لا اله الا الله
انا لله و انا اليه راجعون
لله ما أعطى و لله ما أخذ
الله يرحمك يا خالد
كنت أخ و صديق عزيز
فى القلب دائما و لن أنساك

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 24-03-2011, 02:30 AM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

اولا الله يرحمه ..الاستاذ خالد خليفه رجل ان وجدته فى حياتك يوما لا تستطيع ان تنساه ..
كل الناس اللى تعاملت معاه تشهد على كدة ..
بالنسبه ليا انا كنت شخص غريبه ليه وماتعرفتش عليه غير من النت وكان فى اتصالات مابنا لانى طلبت منه مساعدتى بخبرته فى مشروع كنت ناوى اعمله وبصراحه المرحوم قدم كل وسائل اللى يقدر يخدم بيها لدرجه حسيت انه هو صاحب الفكرة والمشروع ..مهما قلنا عن الحاج خالد مش هنقدر نقول جزء من قميته..
بس سبحان الله سبحان الله تنتهى حياته فى اكتر حاجه كان اى حد يشوفه او يتكلم معاه يعرف انه مافيش خبرة اعلى من كدة .. غريبه جدا الاقدرا .. ربنا يرحمك ياحاج خالد .. انا مش عارف اقول غير ان اخونا خالد فقدة من الخسائر الكبيرة للى كان يعرفه .. او حتى اتكلم معاه..طبعا ان شاء الله هو يكون فى المكان اللى يستحقه . ويقينا اللى زى الحاج خالد مالهوش غير الجنه ... وربنا يصبر اهله وكل احبابه . على رحيل اخونا خالد ..الواحد مش مصدق انه مش هيكلمه تانى او حتى هيعرف اى خبر عنه ..
خالد الاخ الكبير .
خالد اقرب واحد ليك فى المساعدة
خالد الروح الطيبه اللى عايشه مع الناس
خالد الراجل المحترم
خالد الحاجه اللى تعرفك ان فى خير موجود .
مهما فضلت اكتب بردو مش هعرف اقول اللى جاويه لخالد .الله يرحمك.

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..

التعديل الأخير تم بواسطة نبيل عبدالرحمن ; 24-03-2011 الساعة 07:42 AM
قديم 24-03-2011, 02:57 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن ولا نقول إلا ما يرضي الله. وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون

إنا لله و إنا إليه راجعون