العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 13-05-2009, 03:42 PM
hosny.gamal hosny.gamal غير متواجد حالياً

hosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these parts
افتراضي رد: هام جدا لكل الاعضاء00 أنا أتسرقت يا جماعة!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

الجهل ليس مبررلارتكاب الاخطاء ...
..
...
شكراليك أخى العزيز
لكن الجهل أكبر عذر للذنب
وربنا سبحانه وتعالى بيغفر الذنب لو عن جهل أونسيان أو إكراه
فلو ثبت إن واحد عمل خطأ عن جهل وإعتذر يبقى إزاى إحنا منسامحوش؟ وإن شاء الله هيعتذر

والحقيقةالنقطة دى مش فرعية
جايز نكون بنحط النقط على الحروف فى تعرضنا لأى مشكلة قادمة لا قدر الله
وجايز نلاقى بكره الناقل والكاتب أصحاب وكل منهم يعتذر للآخر ونطلع إحنا منها خالص ptmnlo123per122
قديم 13-05-2009, 03:46 PM
hosny.gamal hosny.gamal غير متواجد حالياً

hosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

يا راجل يا طيب ...
بقى زعلان ان دكتور تامر وصفه باللص .. وتوصمنا بالنفاق ...
ربنا يسامحك ..
وكفايه اوي لحد كده معاك ..
بانت خلاص ...
شكرا ... و ربنا يهدي الجميع

ههههههههههههههه
ياريت حضرتك تتأنى أكتر شوية فى الرد وشكرا للدعوة اللى خبطت فى نافوخى بس ربنا يستجيبها
اللى زعلان من كلمةلص هو أنا ولم أصفكم بأى شئ لأنى معكم !
يبقى ليه كده؟
شفت بقى أنا ليا عندك حق دلوقت
قديم 13-05-2009, 03:55 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosny.gamal مشاهدة المشاركة

واضح إنك واخد الأمور بعصبية شديدة وبدأت تهاجمنى شخصيا والموضوع عام جدا فى حقيقته

أنا أدعو لسمو الحوار وإجتناب الغيبة المنهى عنها من رسولك وهى ذكرك أخاك بما يكره، من يقبل أن يقال عنه هذه الكلمات؟
من الممكن أن تقول كل ماتريد لكن أن تشجع وصف أخ ليك بالجرثومة واللص فهذا ماأتعجب منه

أعتقد دكتور تامر نفسه لو راجع نفسه مش هيقول كده لكن تشجيعك للكلمتين دول - على الأقل - هو اللى بيثير تعجبى
كثير بينقلو بحسن نية أو عن جهل ومش حرامية ولا جراثيم
يبقى إزاى تشجع إستخدام كلمات من الممكن إستخدام كلمات غيرها غير جارحة؟

عفوا د تامر أنا أنتظر تعليقك
أخى العزيز\حسنى جمال
أولا مرحبا بك معنا فى منتدانا الغالى
تانيا لك كل الحب والاحترام والتقدير
ثالثا لى بعض الملاحظات على كلامك المحترم:
1- واحد لم ننم فى احد فالعضو الذى اشتكيته ثبتت سرقته للموضوع دون الاشارة الى كاتبه الاصلى او حتى ورود عبارة منقول وتم بتلقى الشكر والردود من الاعضاء مع العلم بان لى موضوع مشابه بنايل وهذه ليست نميمة او اغتياب لاحد لاننا نتكلم عن واقعة سرقة ولا احب تسميتها بغير ذلك لان الموضوع المذكور يأخذ منى مجهودا ووقتا ومالا حتى يخرج للناس وهو لوجه الله تعالى لرفع شعار لا للتجار والاستغلال
وانا فى اتهامى وخوفى من سرقة مواضيع اخرى تخصنى لى كل الحق لانها أعمال ابداعيه اكتبها بروحى ودمى ولا يحق لاحد ان ينسبها لنفسه لانى وقتها سوف الاحقه قضائيا
2-اعتذر وبشدة عن لفظ جرثومة لانى لم اقصد اهانه أحد وليس هذا من طبعى قد يكون اللفظ خرج فى قمة انفعالى
3-الجهل او عدم القصد مرفوع تماما من هذا الموضوع لان هذا العضو قام بشكوى لادارة نايل من ان حقه مهضوم فى نشر مواضيعه واغلبها منقول من آخرين وقام بنسبها لنفسه
4-انا احترم ادارة نايل ومن الممكن ان تنظر وتراجع شكواى التى قدمتها ممهورة باحتلرامى وتقديرى لادارة نايل واعضائها المحترمين
5-ليس من العيب المحافظه على الحق وعدم الخجل من المواجهة ولكم اضعنا من السكوت والخنوع وعدم اللهث خلف الحق الضائع
6- لا أحد يهاجمك والموضوع ببساطة هو تحيز موضوعى وفرط حب لمنتدى غالى ستعرفة وتعرف قيمته واخلاقيات نخبة من الاعضاء الكرام عندما تندمج معهم باذن الله
واخيرا شكرا لك ويجب ان تعلم اننا جميعا نعمل لوجه الله كل فى مجاله لنقوم بعمل محترم لخدمة الاعضاء ونطبق قاعدة اننا كلنا انهر صغيرة نصب فى نهر واسع اسمه مصر موتورز ومن حقنا ان نحافظ على مواردنا ورصيدنا ونحن نمنح ماءا ذلولا لكل من يحتاجه لكننا لا نسمح بنقله الى مكان آخر الابعد الاذن او الاشارة الى المورد الذى جلب منه وشكرا جزيلا لك

قديم 13-05-2009, 03:56 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosny.gamal مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه
ياريت حضرتك تتأنى أكتر شوية فى الرد وشكرا للدعوة اللى خبطت فى نافوخى بس ربنا يستجيبها
اللى زعلان من كلمةلص هو أنا ولم أصفكم بأى شئ لأنى معكم !
يبقى ليه كده؟
شفت بقى أنا ليا عندك حق دلوقت
يا سيدي الفاضل .. حقك على راسي من فوق ..
بس اديك شوفت اسلوب الحوار ...
وبعدين دي دعوه بالخير .. ايه بس اللي خبط ...

عموما دي وجهات نظر ... ووجهه نظري .. ان اللي حصل ده سرقه ...
المبرر لما يكون عن جهل فعلا ... لكن اللي حصل مقدرش اقول عنه جهل ...
ده ممكن اقول مع سبق الاصرار و الترصد ..... ههههههه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 13-05-2009 الساعة 03:59 PM
قديم 13-05-2009, 03:57 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

اترك الساحه لدكتور تامر .. فهو اجدر مني بالرد عن نفسه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &