العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 29-04-2010, 11:27 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل الرجالة اللي في المنتدي تدخل ضروري - سواقة ستات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed_lol2007 مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههه
ماشى يا ميمى دة أنا بتكلم فى حقكم كويس اهه
بس تصدقى إنها فكرة وممكن أعملها بجد.....
أشترى سرينة وطول ما انا ماشى هقول كل الرجالة تركن يمين بسرعة .............
هناك إمراة تقود سيارة إحترس السائق وتذكر أن أهلك فى أنتظارك.........
يا تبعد عنها يا تستحمل اللى هيجرالك ................

استحمل ياحلو
علشان هي مش هتفهم وهتركن يمين

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 29-04-2010, 12:32 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

بصي أنا بشكرك على طرحك الموضوع ده لأني كنت عايز اطرح موضوع زي ده بصي هوه الموضوع يتلخص في نقطتين 1-إن الرجالة مبيدوش الحريم ثقة في النفس
2-الحريم أحيانا بيبقوا عنديين

نيجي للنقطة الأولى عن تجربة كل متديها ( أختك مراتك والدتك زميلتي )_طبعا مفيش عندي جيرل فريند ولا ناوي يبقي عندي_ كل متديها ثقة في نفصها كل ما تبطل عند وتسمع الكلام وتتحسن سواقتها بمعني خبطت العربية تروح تقولها محصلش حاجة بس خدي بالك المرة اللي جيه بص مهما حصل خليها هيه اللي تطلع العربية وحتي لو خبطت متسعدهاش مع الوقت خوفها هيزول يعني أنا فاكر موقف أظن مرعب جدا كنت راكب مع واحدة قريبتي وبعدين بقولها إربطي الحزام عشان في لجنة قامت فرملت مرة وحدة ووقفت في نص الشارع عشان تربط الحزام هيه الشهادة لله بتعرف تسوق بس الحركة دي جت نتيجة قلة الثقة في النفس والدربكة يعني لو راجل هيشد الحزام على مهله أو هيركن في جنب ويعمل اللي هوه عايزة أما مستحيل يقف في نص الطريق بإختصر لازم تتعود على السواقه بحريه وجرأة محسوبة وليست جرأة فقط وبلاش عند بلاش عند عشان هوه أكبر مشكلة و أنا شخصيا بخلي اللي عايز يسوق يسوق عادي هوه السواقه حلال علينا حرام عليهم بس معلش يبيقي في سمعان كلام من الجانب النسائي ويبقي في تقدير وإحترام من الجانب الأخر

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 29-04-2010, 12:38 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @واحد من الناس@ مشاهدة المشاركة

بصي أنا بشكرك على طرحك الموضوع ده لأني كنت عايز اطرح موضوع زي ده بصي هوه الموضوع يتلخص في نقطتين 1-إن الرجالة مبيدوش الحريم ثقة في النفس
2-الحريم أحيانا بيبقوا عنديين

نيجي للنقطة الأولى عن تجربة كل متديها ( أختك مراتك والدتك زميلتي )_طبعا مفيش عندي جيرل فريند ولا ناوي يبقي عندي_ كل متديها ثقة في نفصها كل ما تبطل عند وتسمع الكلام وتتحسن سواقتها بمعني خبطت العربية تروح تقولها محصلش حاجة بس خدي بالك المرة اللي جيه بص مهما حصل خليها هيه اللي تطلع العربية وحتي لو خبطت متسعدهاش مع الوقت خوفها هيزول يعني أنا فاكر موقف أظن مرعب جدا كنت راكب مع واحدة قريبتي وبعدين بقولها إربطي الحزام عشان في لجنة قامت فرملت مرة وحدة ووقفت في نص الشارع عشان تربط الحزام هيه الشهادة لله بتعرف تسوق بس الحركة دي جت نتيجة قلة الثقة في النفس والدربكة يعني لو راجل هيشد الحزام على مهله أو هيركن في جنب ويعمل اللي هوه عايزة أما مستحيل يقف في نص الطريق بإختصر لازم تتعود على السواقه بحريه وجرأة محسوبة وليست جرأة فقط وبلاش عند بلاش عند عشان هوه أكبر مشكلة و أنا شخصيا بخلي اللي عايز يسوق يسوق عادي هوه السواقه حلال علينا حرام عليهم بس معلش يبيقي في سمعان كلام من الجانب النسائي ويبقي في تقدير وإحترام من الجانب الأخر
الله عليك، ربنا يديك العافية،
بس حلوة قوي كلمة حرييييييييييم دي عاجباني، تحس كدة إن الراجل شهريار والست حرييييييييم. ممتازززززززززز
قديم 29-04-2010, 12:38 PM

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

طب بصي ممكن أنتي تقديمي النصح للرجالة وللنساء على السواقة نتيجة خبراتك يعني طالما بتسوقي

مـثل صيـنـي يقول :

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 29-04-2010, 12:41 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

الله عليك، ربنا يديك العافية،
بس حلوة قوي كلمة حرييييييييييم دي عاجباني، تحس كدة إن الراجل شهريار والست حرييييييييم. ممتازززززززززز
بص غيرتها في الرد اللي بعديه للنساء بس أصل بحس كلمة ستات دي صعبة أوي

مـثل صيـنـي يقول :

تحياتي

@ واحد من الناس @