العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 06-09-2011, 12:49 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه راى الناس فى 6 ابريل وفى البرادعى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مادا مشاهدة المشاركة

هو ده المخطط اللى كنت عاوز اوصلوا ليكم لما كتبت موضوعى ان 6 ابريل واخده اوامر بتسخين الشعب على الجش لسقوط المجلس العسكرى حتى يستطعوا عمل مجلس مدنى تابع لهم يشرف على الانتخابات القادمة ليمكنوا البرادعى ان يكون رئيسآ قادمآ لمصرلانهم مش متاكدين لو اتعملت انتخابات نزيهه ان يكسبها البرادعى والحمد لله ان انتوا عرفتوا مقصدى

المخطط بتاع حضرتك سواء بحسن نية أو بسوء نية

6 ابريل خونة ، البرادعي عميل

كفاية صناعة أمريكية

و بعدين خش علي الأخوان المسلمين و السلفيين دوول مش هياخدوا غلوة

تاريخهم سهل تشويهه

أنا ماليش دعوة ده بيعمل أيه و ده بيسوي أيه

أنا ليه دعوة معاه حق في مطالبه و لا لأ ،،

المطلوب دلوقتي تشويه جميع القوي الوطنية و تلويثها عن عمد

عشان بعد كده لما حد يقولك أنزل دافع عن حقوقك

تقول أنزل ليه هيا الثورة عملت ايه ، أنزل ليه دوول كلهم خونة و عملاء

خونة بخونة يبقي أي حد أحسن إن شاء الله مبارك و نظامه و عسكره

أنا مش عايز أنجرف وراء حرب التشويه و أحاول اثبت براءة حد

رد بس علي أسئلة ممفور و دافع أنتا عن مجلس العسكر

قديم 06-09-2011, 12:53 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

انا سألت 3 اسئلة

و كله بيلت و يعجن
قديم 06-09-2011, 02:55 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

[QUOTE=mf86;507776]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

الموضوع واخد منحنى سخيف من التخوين و الاهانات بغير دليل
اللي عنده دليل يتفضل
لكن اهانة او تخوين الاخر بدون دليل ده لعب عيال
و طلبت قبل كده من زميل عرض ادلة عنده كان عمل موضوع كامل يقول خيانة 6 ابريل بالدليل و طلبت منه دليل واحد فقط - و مظهرش ولا ورقة بفرة عليها رقم تليفون

[SIZE=6]غمزولمز لا اقبلة وانا رديت عليك وقلتلك لسه لحد الان لم تصدر الاوامر لنشر الوثائق

بس كان لي استفسار ؟؟؟؟

هو ورق البفره بيكتبوا عليه ارقام تليفونات ولا بيلفوا فيه الب..... والح.....
لفظ ورق البفرة لصغر حجمه و خفة وزنه دلالة على عدم عرض حتى اقل القليل

و طبعا معروف ان ورق البفرة كان كل المدخنين زمان بيستخدموه للف الطباق او التبغ لانه كان بيتباع فرط و السجاير الملفوفه كانت غالية

حاليا بيستخدم اكثر للف البانجو و الحشيش المخلط بالتبغ لكن لا يزال البعض يستخدمه في التبغ

عموما الكلام كان عن الورق و ليس المحتوى
قديم 06-09-2011, 04:49 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

متابع.......

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 06-09-2011, 04:51 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

للاسف في كتير فاكرين نفسهم مفتحين

انا سالت 3 اسئلة - اللي يجاوبني ليه جايزة

1- امتى انتخابات مجلس الشعب و الانتخابات الرئاسية؟ علشان تنخرس الالسنة؟ و هل سيتم منع اعضاء الحزن الوطني من المشاركة فيها ام سيشاركوا؟

انتخابات ايه ياريس دا حتي 6 برسيل والشلة دي مش عايزين انتخابات دووول عايزين مجلس رئاسي يقوم علي شئون البلاد ويقود القطيع
وانته خايف من بتوع الحزن الوطني ليه هما هينجحوا بالتزوير ولا باصوات الناخبين ولا انته عايز تجيب اللي علي مزاجك وتقول للشعب اختاروا منهم

2- ما هو الرد على مهزلة المعتمرين؟
سحب السفير المصري من الرياض
طرد السفير السعودي من القاهره
سحب 2 مليون مواطن حجم العمالةالمصرية في السعودية

الغاء الحج والعمره
منع لبس الجلباب الابيض"الثوب السعودي" وكذلك الشماغ والغطره في شوارع المحروسه

3- ما هو الرد على قتل 4 جنود مصريين بالكوماندوز الاسرائيلي؟
الرد ده من اختصاص فرقة العمليات الخاصة بالصاعقه المصريه ....