العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: انتخابات الرئاسه المصريه
ايمن نور 2 1.71%
حمدين صباحى 2 1.71%
جمال مبارك 46 39.32%
عمرو موسى 11 9.40%
عمر سليمان 12 10.26%
عصام العريان 5 4.27%
طلعت السادات 2 1.71%
شخص اخر 37 31.62%
المصوتون: 117. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 17-03-2010, 04:39 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطاردات من نوع قديم

الف شكر يامعلم على المقاطع الجامدة موووووووووت ناس من الاخر يعنى شوف ولا كان فى تربو لا مش عارف ايه بس كانت ناس محترفة سواقة وبالذات اول مقطعين جامدين جدا
قديم 17-03-2010, 04:43 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: بدأت أخرج مع امرأة غير زوجتى

كفايا يا ابو مروان الدمعه هتفر من عنيا حرام عليك ده انا لسه في الشغل
قديم 17-03-2010, 04:47 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عشوة لاكن إيه أسود من قرن الخروب

ياللى انت بيتك قش مفروش بريش
تقوى عليه الريح . يصبح مفيش
عجبى عليك حواليك مخالب كبار
وما لكش غير منقار وقادر تعيش
!!عجبى
من رباعيات صلاح جاهين ودمتم بود
قديم 17-03-2010, 05:02 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطاردات من نوع قديم

شكرآ جزيلا على الكليبات دى ! بس أنا بصراحه شفت بس الكليب بتاع عمر الشريف

و جان بول بلموندو ! وأنا شفت الفيلم ده فى السينما أوائل السبعينات ! و طبعآ كنت شاب

و حريف سواقه برده ! وأيامها ال 124 كانت مرسيدس مصر ! عمومآ نبذه سريعه كده عن

الفيلم ده و أفلام مطاردات السيارات عمومآ ! فى الفيلم ده عمر الشريف شرطى فاسد من أصل

عربى واسمه "زاكاريا " وما قالوش مسلم ! بس السبحه فى ايده والتانيه متعلقه فى مراية السياره

الداخليه ! و جان بول بلموندو كان حرامى ( المفروض دمه خفيف ) لآنه مش عربى طبعآ ! كان

سارق زمرد ! و طول الفيلم زاكاريا بيجرى وراه علشان يقبض عليه ! لكن نكتشف فى الآخر ان

زاكاريا كان عايز يلهف الزمرد ! وفعلا لهفه بس وقع فى صومعة غله أو قمح و غرق فيها هوه

والزمرد ! والفيلم ده تقريبآ متصور فى نابولى مش روما ! و بلوموندو هوه اللى بيعمل بنفسه

كل الآكشن الخطر بدون دوبلير ! لآنه قبل أن يكون ممثل ! كان لاعب درابزين فى السيرك !

نييجى بأه لموضة الآيام دى ! كانت ايطاليا كل ما تطلع موديل سيارات جديد ! تعمل عليه فيلم

زى ده ( دعايه بطريقه غير مباشره ) و زى ما شفتوا الفيات تفوقت بمراحل على الآوبل فى الفيلم !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 17-03-2010, 05:54 PM
الصورة الرمزية hazem fahim
hazem fahim hazem fahim غير متواجد حالياً

hazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nice
افتراضي رد: يا اهل ارض الكنانة الحقوا ارض الرباط فلسطين وشوفوا اية اللى بيحصل فى الاقصى

ليس لدي سوي قول لا حول ولا قوه الا بالله واعبد ربك حتي ياتيك اليقين وانا لله وانا اليه راجعون

الكلمات الدليلية
لائحة عقوبات التأخر عن مواعيد الحضور, موتوسيكلات, رحلات, صيني