العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 04-12-2012, 11:42 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جمال الستيب واى

ألف مبروك عليكوا عربياتكوا يا جماعة بسم الله ماشاء الله.
والله العظيم حببتوني فيها من كلامكوا يلا ربنا يكرمكم بخيرها يارب.

قديم 04-12-2012, 06:31 PM
a_a_3antar a_a_3antar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مدير تنفيذي في مصنع قوالب
هواياتي: الجيمز و السواقه و السفر

a_a_3antar will become famous soon enougha_a_3antar will become famous soon enough
افتراضي رد: Re: جمال الستيب واى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifboo مشاهدة المشاركة

هو مش بيدخل الشمس على قد ان تحس الازاز فيها كتيير اوي و طبعا الفاميه لو مش مترخص هيبقى قلق انا بفكر بصراحة في الستاير الكبس بس فين و بكام مش عارف الحاجة التانية بمناسبة الترويش..... "الصوت" عايزين نشوف طريقة نعدل طقم الصوت لان اللي بتنزل بيه مش قد كدة و فكرة السماعات البيضاوي في الرف اللي ورا بتبوظ الرف الفابريكة و بيهبط بعد فترة و يقوس و حتى الرف الخشب مش مقتنع بيه لأن الرف ده ملوش مكان يبات فيه من الاطراف زي الفابريكة ...ياريت حد عنده خبرة يقولنا ايه الحل و شكرااااااااااا
هي ازازها كتيير لدرجه ان الشمس بتلسعك و بعدين لونه ابيض خالص. انا كان معايا اوبل كورسا كان لون الإزاز فيها سوفت جراي علشان يكسر الشمس. بالنسبه للسماعات انا رأي ممكن تركب اتنين في البابين اللي وره و تشتري MP3 يكون نظيف و فيه ايكواليزر يحسن معاك الصوت. انا لما بشغل الكاسيت بشغله علي الموبايل بلوتوث او AUX
علشان اظبط الإيكولايزر
قديم 09-12-2012, 02:41 PM
الصورة الرمزية elmahdy29
elmahdy29 elmahdy29 غير متواجد حالياً
هواياتي: القراءة والرياضة

elmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to all

انا عايز اهني اللي اشترى..واللي لسه اقوله توكل على الله...انا من الناس اللي استلموا اول دفعة ستيب واي في مصر شهر ديسمبر 2011...عربية كل يوم تحبها اكتر...باختصار هارد على شويه حاجات
الفرش بتاعها شيك جدا...الافضل للي بيحب الشياكه يسيبه...وكل سنه مره اغسله كيماوي...وبعدين اللي يحصله يحصله المهم استمتع بيه هو جزء من شياكتها
بالنسبه للصوت...طبعا اللي استلم 2013 استلم السي دي الجديد اللي فيه بلو توث وكمان يو اس بي...تحفه طبعا...كل ما يلزمك...الباب اللي ورا مجهز والوصله فيه لسماعتين...روح هات سماعتين باب تو واي سوني اس بلوود او بايونير بس نقيهم اصلي وكويس...المقاس ده ممكن يركبله لحد 200 وات او اكتر ماتقلقش السي دي بتاعها هاي باور...هايفرق معاك جدا...
بالمناسبه للي بيشتكي من الشمس..اصلا العربيه ازازها لونه تينت يعني غامق...مش شفافا ولا حاجه....قريب اوي من الفاميه الزيرو وان...وده برضه من ضمن كماليات الستيب واي الاساسيه
اي حد يحب يسال عن اي حاجه يقول...انا هاكمل ان شاء الرحمن 20000 قريب في خلال سنه بالزبط
تحياتي للجميع
قديم 18-02-2013, 04:34 PM
a_a_3antar a_a_3antar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مدير تنفيذي في مصنع قوالب
هواياتي: الجيمز و السواقه و السفر

a_a_3antar will become famous soon enougha_a_3antar will become famous soon enough

انا سمعت ان الستيب واي نزل منها اتوماتيك ماحدش سمع حاجه عنا الموضوع ده يا شباب
قديم 20-02-2013, 09:53 AM
الصورة الرمزية elmahdy29
elmahdy29 elmahdy29 غير متواجد حالياً
هواياتي: القراءة والرياضة

elmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a_a_3antar مشاهدة المشاركة

انا سمعت ان الستيب واي نزل منها اتوماتيك ماحدش سمع حاجه عنا الموضوع ده يا شباب
لا مفيش خبر عن الاتوماتيك