العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ممكن تنتخب طنطاوي ؟
نعم 7 10.77%
لا 55 84.62%
لسه هافكر 3 4.62%
المصوتون: 65. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-09-2011, 07:30 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن تنتخب طنطاوي .... بس من غير نرفزه

: waving:
قديم 29-09-2011, 07:44 PM
الصورة الرمزية Explorer
Explorer Explorer غير متواجد حالياً

Explorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

احلي رأي من أحلي عضو

حتي أنا والله لما بلبس البدله بحس انس مش انا

بحس فجأة أني اتغيرت فجأة

أنا مش عارفني
أنا تهت مني

أنا مش أنااااااا

قديم 29-09-2011, 07:54 PM

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Explorer مشاهدة المشاركة

أنا مش عارفني
أنا تهت مني

أنا مش أنااااااا
يارايق
مشاركة حضرتك ومشاركة الاستاذ جنيدي تؤكد ان المصريين ف الخارج لهم حق التصويت وانهم عايشين معانا ومشاركينا همومنا
قديم 29-09-2011, 08:16 PM
corsair
Guest

مع احترامي الكامل للجيش بس ده مينفعش يمسك دولة ومينفعش واحد عدي ال 55 سنة يمسك البلد ديه من الاخر ده طبعا غير ان مبرري الاصلي انه لا يصلح لانه طلع مبيعرفش

مش بتاعت مايصه لا

بتاعت الشهاده في المحكمة
قديم 26-10-2011, 11:05 PM

بدأ ائتلاف سياسي مصري جديد يحمل اسم "مصر فوق الجميع" حملة لترشيح المشير محمد حسين طنطاوي رئيساً للجمهورية تحت شعار "مطلب شعبي للاستقرار".
وانتشرت مئات الملصقات للمشير بالزي العسكري في ميادين رمسيس وعبدالمنعم رياض والجيزة بالقاهرة ومسجد القائد إبراهيم بمحافظة الإسكندرية، وقال مؤسسو الائتلاف إنهم سيبدأون حملة لجمع مليون توقيع على بيان تأييد المشير خلال أسبوعين.

وبعدين بقى ؟ مش الموضوع ده كنا قفلناه وقلنا ان 92 % بيقولولك لأ مش هننتخبك ؟ احنا كمان هنعمل حمله علشان نجمع مليون توقيع معانا 38 وناقص لنا 999962 توقيع ..
وان كنت شخصيا حاسس ان دي لعبه من اخوانا اياهم علشان يولعوا الشارع لانه هوا شخصيا قال انا مش ناوي اترشح .. بس دي تبقى مصيبه لو كان ناوي يترشح فعلا هتبقى مشكله .............. ما تسيبنا في حالنا وعايزين نقولك متشكرين على الفتره دي سواء لو فيها حلو ولا مر اهو نعديها معاك وخلاص وكفايه لحد كده
هوا احنا هنلاقيها منك ولا من البرادعي