العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 13-05-2009, 03:09 PM
hosny.gamal hosny.gamal غير متواجد حالياً

hosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these parts
افتراضي رد: هام جدا لكل الاعضاء00 أنا أتسرقت يا جماعة!!!!

انا عمري ما كنت عضو هناك .. لكن مستغرب جدا من اسلوب و طريقه بعض الاعضاء اللي ليهم عضويه مشتركه ؟؟
ثانيا حضرتك بتتكلم كأنك بتنفى عن نفسك تهمة
أنا مشترك فى جميع منتديات سيارات مصر وبعض المنتديات العربية
هل أصبح هذا يعيب ويدعو للإستنكار؟
قديم 13-05-2009, 03:14 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosny.gamal مشاهدة المشاركة

ثانيا حضرتك بتتكلم كأنك بتنفى عن نفسك تهمة
أنا مشترك فى جميع منتديات سيارات مصر وبعض المنتديات العربية
هل أصبح هذا يعيب ويدعو للإستنكار؟
حضرتك بتقول ان المناقشات اغلبها عصبيه ... و في نفس الوقت واخد الامور بعصبيه ..
لما واحد ياخد 3 او 4 موضوعات و ينقلها من منتدى لمنتدى تاني بدون ذكر انها منقوله .. ويتقبل الشكر و المديح من الناس كأنه الاب الروحي للموضوعات دي ... يبقى اسمه ايه ؟؟
مقتبس !!!
لو حضرتك لقيت له صفه تانيه .. قول و انا متضامن معاك ... ومستعد اقنع دكتور تامر انه يغيرها في مشاركته

انا مش معترض على اشتراك حضرتك في منتديات الدنيا كلها ... ده شيء لا يخصني ..
انا بوضح تحفظي من استنكار بعض الاعضاء المشتركين على اعتراض دكتور تامر لسرقه موضوعه ( لحد ما نلاقي وصف تاني غير كلمه سرقه )

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 13-05-2009, 03:23 PM

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

دكتور تامر اخد الاجراءات العاديه .. ولما لقى ان الرابط بتاعه بيحذف ... دخل فضفض هنا ... معتقدش ان دي حاجه غلط ..
واعتقد ان لو كان الموضوع اتحل من الاول هناك .. مكنش حصل اللي حصل ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د0تامر محمد مشاهدة المشاركة

انا عملت شكوى فعلا
طلبوا رابط الموضوع كتبته فى الشكوى ميت مرة ومفيش فايدة
كتبت الرابط هنا قاموا مسحوا كلمه مصر موتورز من الرابط وشوهوه
فيه حاجه غلط
انا والدكتور أليشع بنحاول لحد بعد الفجر ومفيش أستجابه من ادارة الموقع هناك
وكتبت هناك موضوع بنفس العنوان مع انى ممتنع عنهم منذ انضمامى لمصر موتورز
هو احنا سايبين المشكله هناك .. وجايين نحلها هنا !!!!!!

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 13-05-2009, 03:24 PM
hosny.gamal hosny.gamal غير متواجد حالياً

hosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these partshosny.gamal is infamous around these parts

واضح إنك واخد الأمور بعصبية شديدة وبدأت تهاجمنى شخصيا والموضوع عام جدا فى حقيقته

أنا أدعو لسمو الحوار وإجتناب الغيبة المنهى عنها من رسولك وهى ذكرك أخاك بما يكره، من يقبل أن يقال عنه هذه الكلمات؟
من الممكن أن تقول كل ماتريد لكن أن تشجع وصف أخ ليك بالجرثومة واللص فهذا ماأتعجب منه

أعتقد دكتور تامر نفسه لو راجع نفسه مش هيقول كده لكن تشجيعك للكلمتين دول - على الأقل - هو اللى بيثير تعجبى
كثير بينقلو بحسن نية أو عن جهل ومش حرامية ولا جراثيم
يبقى إزاى تشجع إستخدام كلمات من الممكن إستخدام كلمات غيرها غير جارحة؟

عفوا د تامر أنا أنتظر تعليقك
قديم 13-05-2009, 03:26 PM

انا مش معترض ... حضرتك تقترح نسميها ايه ؟؟

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
engineered by Germans
built by Japanese &