العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 16-05-2012, 07:39 PM
ghosteng ghosteng غير متواجد حالياً

ghosteng has a spectacular aura aboutghosteng has a spectacular aura about
افتراضي رد: تجربه جهاز GPS Go2

انا اسف عالتاخير يا جماعه انا مشغول شوية
انهارده ان شاء الله هبتدي ارفع البرامج منفصله كل برنامج في رابط منفصل وان شاء الله لما الرفع يكمل هنزل الروابط

تنبيه للي اشتروا الجهاز متحاولوش انكم تحدثوا السوفت اللي فيه لاني جربت بس حصل مشكله انه بقى بطئ جدا وفضلت شهر ادور لحد ما لفيت السوفت اللي عليه

كمان محدش ينزل اي برامج بتتسطب زي Mio Pocket او اي حاجه لان الجهاز صيني وأداءه بيضعف لو حملت شيئ غير مطلوب

كمان هرفع شاشة تشغيل جاهزة انا معدلها بنفسي بايقونات جميع البرامج بمسارتها بدون التعديل على اي اسم برنامج او مساره
اخيرا هرفع الملف اللي عن طريقه تقدر توصل لتشغيل الويندوز CE اللي على الجهاز تتفرج عليه من جوا وطريقة انك تفتح residentflash 2
قديم 16-05-2012, 08:15 PM
kajio60 kajio60 غير متواجد حالياً

kajio60 is on a distinguished road

ولا يهمك يا باشا وشكرا على المتابعة والرد واحنا منتظرين ابداعاتك ومشكور جدا على النصائح اللى

حضرتك قلتها .

وياريت متنساش التحديثات و شكرا جدا

تقبل تحياتى
قديم 17-05-2012, 04:36 PM
Elawany13 Elawany13 غير متواجد حالياً

Elawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to allElawany13 is a name known to all

الجهاز لسه موجود ولا خلص ؟
قديم 17-05-2012, 04:48 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghosteng مشاهدة المشاركة

انا اسف عالتاخير يا جماعه انا مشغول شوية
انهارده ان شاء الله هبتدي ارفع البرامج منفصله كل برنامج في رابط منفصل وان شاء الله لما الرفع يكمل هنزل الروابط

تنبيه للي اشتروا الجهاز متحاولوش انكم تحدثوا السوفت اللي فيه لاني جربت بس حصل مشكله انه بقى بطئ جدا وفضلت شهر ادور لحد ما لفيت السوفت اللي عليه

كمان محدش ينزل اي برامج بتتسطب زي Mio Pocket او اي حاجه لان الجهاز صيني وأداءه بيضعف لو حملت شيئ غير مطلوب

كمان هرفع شاشة تشغيل جاهزة انا معدلها بنفسي بايقونات جميع البرامج بمسارتها بدون التعديل على اي اسم برنامج او مساره
اخيرا هرفع الملف اللي عن طريقه تقدر توصل لتشغيل الويندوز CE اللي على الجهاز تتفرج عليه من جوا وطريقة انك تفتح residentflash 2
الف شكر على المجهود الرائع والله يكون فى العون وبلفعل منتظرين ابداعاتك وربنا يوفقك

قديم 17-05-2012, 05:13 PM
kajio60 kajio60 غير متواجد حالياً

kajio60 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elawany13 مشاهدة المشاركة

الجهاز لسه موجود ولا خلص ؟
ايوة الجهاز موجود ممكن تتصل على محل الادهم وتتفق على طريقة الشحن لو من بره القاهرة ورقم التليفون والعنوان فى رسائل الزوار للاستاذ kimocyc على الرابط
http://masrmotors.com/vb/member.php?u=21117
تمنياتى لك بالتوفيق