العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-12-2009, 11:11 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

اخ انا اتاخرت اوى فى الرد

معلش يا جماعة

والله كانت مقابلة جميلة زى كل مقابلات مصر موتورز

الى اتعودنا فيها على الناس الى زى العسل و الشخصيات المحترمة

و الحمد لله الواحد شاف كل حبيبة الى كان نفسة يشوفهم

مع انى ملحقتش اقعد معاهم كتير بس تتعوض المقابلة الجاية

و فعلا كانت اجمد مقابلة و احـــــــــلــــى اعــــضـــاء

معلش بقى يا جماعة انا مليش فى موضوع حكى القصص دة

فين الصور يا ابوا نورا هو الفيلم اتحرق ولا اية

قديم 13-12-2009, 11:36 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ابوصلاح حبيبى احد اضلاع مربع الهلاك شكرا ياكبير على الوصف التفصيلى للغرزه يامعلم و لو سمحتوا دعونا نعمل فى صمت الحمد لله و انا راجع على البيت و مشغل عبد الحليم كنت هاكون توتال لوس فى عربيه نقل بنزين و الحمد لله ربنا لطف

نيجى بقى لحجر الاساس او العمود الاساسى فى مربع الهلاك دكتور عبد السلام انا مش عارف اقولك ايه اوجزت فانجزت فى برو مادا حبيبى

اجى بقى لحاجه انا عاوز اقولها و انا فى الاول قولت انى مش هاذكر اسماء علشان محدش يزعل منى لو نسيت حد لكن فى واحد لازم اذكره و اذكره جامد قوى لانه انسان عزيز عليا و هو الاستاذ شريف شاكر او زى ما هو معرف مابينا SAbuhashem الراجل ده بجد كان نفسى اشوفه جدا جدا جدا برغم انى ماكنتش شوفته قبل كده غير مره واحده و من سنه كمان لكن الناس الكويسه و اللى تدخل القلب على طول محدش يقدر ينساها خالص و الف شكرا ليه انه شرفنا

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 13-12-2009, 12:09 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

يا أهل هذا المنتدى الرائع .... السلام عليكم أينما كنتم ....كان نفسى أكون معاكم والله ...ولكم أنا بخاف من السواقة بالليل من القاهرة الى موطنى بالإسكندرية ...عشان كده طلبت من أبو نورا العزيز يخلى المقابلة الجاية بدرى حبتين
وبجد بجد وعن جد كما يقول اللبنانيون أنا سعيد بأهل هذا المنتدى الفريد فى أعضاءه ومقابلات أعضاءه وأتمنى من كل قلبى مزيد من المقابلات واللقاءات المفيده وكل الشكر لأبو نورا دينامو المنتدى وللشاب الجميل برومادا الذى كان لى الشرف أن ألتقى به فى مدينته بورسعيد ... وسؤالى لأعضاء المنتدى هل سيكون هناك لقاء لأعضاء المنتدى فى معرض فورميلا الأهرام ولا لأ ... ارجو إخبارى
قديم 13-12-2009, 02:03 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

وسؤالى لأعضاء المنتدى هل سيكون هناك لقاء لأعضاء المنتدى فى معرض فورميلا الأهرام ولا لأ ... ارجو إخبارى

احنا اتفقنا مبدئيا على التجمع والذهاب للمعرض كجروب واحد بدل ماكل واحد يروح لوحده

لكن لسه الاتفاق النهائى بخصوص موعد ومكان التجمع وان شاء الله فى وقتها هايتم الاتفاق

وهاتبقى فرصة جميلة بجد اننا نتجمع تانى فى مناسبة زاى دى ونكون صحبة كلنا ان شاء الله

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 13-12-2009, 02:09 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

متجمعين على خير ان شاء الله
والله كان نفسى اكون معاكو لولا الظروف, بس ان شاء الله المقابله الجايه احضرها لو كنت متواجد فى مصر

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.