العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 04-08-2009, 05:12 PM
mohamed_aboelkheir mohamed_aboelkheir غير متواجد حالياً

mohamed_aboelkheir is on a distinguished road
افتراضي رد: محتار بين التيدا والسيراتو

بص يا باشا اولا النيسان تيدا عربية خامتها جامدة جدا ومخدومة فعلا وبعدين عربية معمرة جدا بس مفيهاش رافاهية السيراتو بس كخامات التيدا اقوى واجمد وعمرها الافتراضى اطول بكتير طبعا انا عايز اقول حاجة كمان التيدا لما تركبها وتقفل الزجاج بتاعها مش هتسمع اى حاجة برة لان فيها عوازل للصوت منها فرش السقف ودواسة العربية فية كتير ميعرفوش الكلام دا بس انا خدت تريننج عليها فى نيسان ايجبت الاختيار فى ايدك انتا عايز الرفاهية والمنظر طبعا السيراتو حضرتك عايز الامتن والمعمرة اكتر التيد مع العلم ان التيد مش بياعة زى السراتو علشان كلنا فى مصر بندور على المنظر
قديم 05-10-2009, 07:38 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار بين التيدا والسيراتو

slamo 3lekm, akid new cerato tb3n, 3rbia m7trma w wkil kwi gdn w m7trm, dman 5 snin aw 100000 km, y3ny tnsa el 3rbia, mfish yabani wla almani 7ta bydek el dman d
new cerato, 3rbia mn el a5r