العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 27-02-2012, 03:04 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: التسجيلات من الاسلكى الخاص بالشرطة فى الاسكندرية

انا شايف بالعكس التسجيل بيدين الداخلية اكثر من تبرئتها - دا فيه اعتراف باستخدام الرصاص الحي في التعامل مع المتظاهرين ودا برضة دليل من تخبط الداخلية وضعفها حتي قبل قيام الثورة

انا من رايي ان مهاجمة الاقسام جت بعد ضرب الداخلية للمتظاهرين واحساس المتظاهرين بالتغلب علي افراد الداخلية فالمهاجمة جت نتيجة لرد فعل غاضب علي الافراد اللي كانوا بيهاجموهم ودا رد فعل طبيعي علي طريقة تعامل الداخلية معاهم

في النهاية طريقة تعامل الداخلية مع مواطنين عزل كانت نتيجتها سيئة جدا علي علي منشاتهم اللي هي المفروض مملوكة للشعب لكن الداخلية عمرها ما حسست المواطن العادي بانها بتاعتة والمفروض يحافظ عليها فكانت دي النتيجة

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 27-02-2012, 09:59 PM
الصورة الرمزية AKRAM_BMW
AKRAM_BMW AKRAM_BMW غير متواجد حالياً
من انا؟: نشيط
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الهكر - السيارات

AKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant future

ان التسجيل بيدين الداخلية اكثر من تبرئتها - دا فيه اعتراف باستخدام الرصاص الحي في التعامل مع المتظاهرين و هذا الواضح من التسجيل

و معى الاسف التسجيلات غير مفبركة دى مسجلة من خلال ضابط فى ادارة النجدة بالاسكندرية دون ذاكر اسماء

و على العموم شكرا لك من شارك بالموضوع

مع تحياتى

قديم 27-02-2012, 10:05 PM
الصورة الرمزية AKRAM_BMW
AKRAM_BMW AKRAM_BMW غير متواجد حالياً
من انا؟: نشيط
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الهكر - السيارات

AKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant futureAKRAM_BMW has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

للأسف التسجيلات دي متفبركه ومش حقيقية

أولا التسجيلات دي عاوزه تقول إن ظباط الشرطه كانوا بيدافعوا عن نفسهم ضد الشعب إللي كان معاه رشاشات وأسلحة وزخائر بيهاجموا بيها القسم و عاوز يقول غن الظباط القتله كانوا في حالة شرعية للدفاع عن النفس ضد المسلحين الإرهابيين (إللي هما الشعب)

ثانيا لا يوجد نظام تسجيل صوتي للإشارات اللاسلكية في الداخلية

ثاثا هناك خطأ في الفيديو الثاني يثبت أن هذا التسجيل مفبرك تماما و من صنع القتلة الذين يحاكموا الآن أماما القضاء

ارجوا منك التركيز فى سماع التسجيلات قبل التسرع فى الحكم عليه

و مع العلم التسجيل تم من خلال ضابط بادارة النجدة بوسيلة معينة غير خاصة بالداخلية

اسمع منى انا

معى تحياتى
أكرم الاسكندرانى

مع تحياتى

قديم 28-02-2012, 01:36 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AKRAM_BMW مشاهدة المشاركة

ارجوا منك التركيز فى سماع التسجيلات قبل التسرع فى الحكم عليه

و مع العلم التسجيل تم من خلال ضابط بادارة النجدة بوسيلة معينة غير خاصة بالداخلية

اسمع منى انا

معى تحياتى
أكرم الاسكندرانى
خلاص يا أكرم أنا مصدقك
لكن ده برضه مش معناه إن الكلام إللي بيتقال في التسجيل ده صحيح
يعني الظباط إللي بتبلغ النجده عن طريق اللاسلكي بيبالغوا و بكذبوا عشان ياخدوا تصريح بقتل الناس المتجمهرين حول القسم

فهمتني ؟
يعني لو حتى التسجيل حقيقي فمش بالضرورة إن يكون البلاغ حقيقي
قديم 28-02-2012, 02:02 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

متفبرك حتى لو مش متفبرك ملهوش مصداقية على صحتة مفيش داعى لتداول الامور دى علشان ما نعملش نفس دور الاعلام اللى ضلل الناس وعن قصد ومعظم القنوات الخاصةالمملوكة لاصحاب الاحزاب والاموال