العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 16-12-2011, 11:57 PM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute
افتراضي ايه دة اللى بيحصل

بسم الله الرحمن الرحيم
السادة أعضاء المنتدى المحترمين
السلام عليكم وبعد التحية

بعد أذن حضراتكم سؤال : ايه اللى بيحصل دة فى ش القصر العينى ومجلس الوزراء انا مش عارف مين دول واية اللى بيحدث ولية بتحدث كل أعمال الشغب الناس دى مين وعايزة اية وبتعمل كدة لية الآن انا بأشاهد التليفزيون شايف حرب شوارع من ناس مش محترمة وشايف أشكال غريبة مش من أهالينا ولا أقاربنا ولا أصحابنا الذين نعرفهم اية دة الشارع اتخرب واتبهدل طوب ومياة ومولوتوف وخراطيم مياة وضرب طوب ونار اية دة .... ايه دة حد يفهمنى, ودة لو اعتراض على شئ غلط يبقى بالطريقة دى وبالأسلوب دة ..... لا طبعا مش بهذا الأسلوب السيء أنا مش عارف اية اللى بيحصل لو سمحتم حد يفهمنى يمكن انا مبفهمش.

من هؤلاء
ماذا يريدون
ولماذا يفعلون هذا
ولحساب من يفعلون هذا
وما آخر كل هذا
ومتى أخر كل هذا
وإلى أى حد سوف تصل مصر

والله هذا حرام حرام حرام كل هذا الخراب والدمار والمنظر السيئ فى كل القنوات الفضائية ووسائل الأعلام المسموعة والمرئية والمقروءة حرام حرام العالم كلة بيشوفنا وبيشوف الفضايح دى وبياخد بالظاهر من الصور السيئة كدة كفاية بقى كفاية كفاية بقى حرام حرام

وشكرا

قديم 18-12-2011, 06:37 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه دة اللى بيحصل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غريبو99 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
السادة أعضاء المنتدى المحترمين
السلام عليكم وبعد التحية

بعد أذن حضراتكم سؤال : ايه اللى بيحصل دة فى ش القصر العينى ومجلس الوزراء انا مش عارف مين دول واية اللى بيحدث ولية بتحدث كل أعمال الشغب الناس دى مين وعايزة اية وبتعمل كدة لية الآن انا بأشاهد التليفزيون شايف حرب شوارع من ناس مش محترمة وشايف أشكال غريبة مش من أهالينا ولا أقاربنا ولا أصحابنا الذين نعرفهم اية دة الشارع اتخرب واتبهدل طوب ومياة ومولوتوف وخراطيم مياة وضرب طوب ونار اية دة .... ايه دة حد يفهمنى, ودة لو اعتراض على شئ غلط يبقى بالطريقة دى وبالأسلوب دة ..... لا طبعا مش بهذا الأسلوب السيء أنا مش عارف اية اللى بيحصل لو سمحتم حد يفهمنى يمكن انا مبفهمش.

من هؤلاء
ماذا يريدون
ولماذا يفعلون هذا
ولحساب من يفعلون هذا
وما آخر كل هذا
ومتى أخر كل هذا
وإلى أى حد سوف تصل مصر

والله هذا حرام حرام حرام كل هذا الخراب والدمار والمنظر السيئ فى كل القنوات الفضائية ووسائل الأعلام المسموعة والمرئية والمقروءة حرام حرام العالم كلة بيشوفنا وبيشوف الفضايح دى وبياخد بالظاهر من الصور السيئة كدة كفاية بقى كفاية كفاية بقى حرام حرام

وشكرا

دى الحريه والديمقراطيه الحديثه ولا حضرتك علشان عايش طول عمرك ايام النظام السابق مجربتش الحريه علشان كده مش عارفها اتفضل اعرفها دى الحريه والديمقراطيه اللى الثوار بينادوا بيها
من هولاء : تابعين ل6 ابريل
ماذا يريدون : خراب مصر
ماذا يفعلون : بيحرقوا فى مصر عادى ... حريه
لحسان من يعملون : لحساب امريكا واليهود
ما اخر كل هذا : اسقاط المجلس العسكرى ويصير البرادعى رئيسآ لمصر
متى اخر كل هذا : الى ان يتحقق ما يريدون
سوف تصلا مصر : الى الضياع والخراب وينهزم الجيش المصرى اقوى جيش عربى وتصير اسرائيل الكبرى اقوى بلد فى المنطقة
قديم 18-12-2011, 09:59 PM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه دة اللى بيحصل

صح دة كلام صح