العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 26-06-2012, 03:25 AM
ahmedsimo14 ahmedsimo14 غير متواجد حالياً

ahmedsimo14 will become famous soon enough
افتراضي لكل خبراء النوبيرا مشكله وارجو مالساعده فيها

السلام عليكي ف مشكله مش كبيره اوي ف عربيتي بس مجنناني ومش عارف حلها انا المشكله عندي ان الميه اللي ف القربه بتنقص كتير بس العربيه مبتسخنشي والحمد لله بس المشكله اني وديتيها لكذا صنايعي وكشفو علي العربيه كلها ومش لاقيين اي تسريب للميه وده اللي هيجنني واخر واحد وديتله عربيتي قالي الرقبه بتاعه القربه مش سليمه اوي وغيرتها ومع كده برضك لقيت الميه نقصت ف القربه الجيده فياريت لو حد صادفته زي مشكلتي ولقي الحل ياريت يقولهولي
قديم 26-06-2012, 03:56 AM
الصورة الرمزية ramyhekal
ramyhekal ramyhekal غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تاجر
هواياتي: السيارات

ramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really nice
افتراضي رد: لكل خبراء النوبيرا مشكله وارجو مالساعده فيها

اه انا صادفتنى المشكله دى ووديت العربيه لبتاع ريداتير وقالى مفيهاش تسريب بس من غير ما يفك حاجه روحتله تانى وقلتله فك الريداتير واغسلهولى واتاكد لاقيت العلبه اللى فى الريداتير من تحت فيها حته دايبه بتطلع نقطه مايه مستحيل تشوفها وغيرتها وكله بقى تمام
قديم 26-06-2012, 02:27 PM
me3oo me3oo غير متواجد حالياً

me3oo is on a distinguished road

انا كان عندى نفس المشكلة وغيرت غطاء القربه وبقيت بزود مياة كل اسوبع تقريبا وممكن تكشف على الردياتير برضه
زى ما استاذ رامى قالك
قديم 26-06-2012, 04:33 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

غير غطاء القربه

وتابع نقص الماء

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 26-06-2012, 10:44 PM
ahmedsimo14 ahmedsimo14 غير متواجد حالياً

ahmedsimo14 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal مشاهدة المشاركة

اه انا صادفتنى المشكله دى ووديت العربيه لبتاع ريداتير وقالى مفيهاش تسريب بس من غير ما يفك حاجه روحتله تانى وقلتله فك الريداتير واغسلهولى واتاكد لاقيت العلبه اللى فى الريداتير من تحت فيها حته دايبه بتطلع نقطه مايه مستحيل تشوفها وغيرتها وكله بقى تمام
بجد الله يباركلك فعلا كلامك مظبوط انا شلت العلبه لقيت طينه سده الردياتير خالص ولقيت شرخ فيه فعلا وعامه هو تحت التجربه وشكرا جدا ليكي ياخي