العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 03-10-2011, 02:51 PM
spera516 spera516 غير متواجد حالياً

spera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of lightspera516 is a glorious beacon of light
افتراضي ماذا تفعل لو كنت مكاني

كنت راكن صف تاني فى شارع كل العربيات راكنه فيه صف تاني ومفيش غير طريق لمرور سياره مستريح والطريق اتجاه واحد

وكنت جالس داخل السياره منتظر

ووجدت سياره نصف نقل ماشيه مخالف وبتعدي الطريق ولما قابلتها عربيه تانيه حاول يرجع ورا ويحضن ادام عربيتي عشان يعدي العربيه اللى ادامها

وومن عوجة التاره لاحظت ان الاخ اللى سايق العربيه النص نقل هايخبط وش عربيته فى وش عربيتي علقتله كلاكس وطلعت من الشباك وقولتله حاااااااااااااااااااااااا اااسسسسسسسسسسسسب

كان فيه واحد صاحبه بيعديه وبيقول تعالى وارجع وقالى ماتخافش انا شايف
ومفيش ثانيه واللى اتوقعته لقيته

طرااااااخ
خبط الخبطه اللى انا متوقعها
ونزلت لقيت خبطه فى جانب السياره
طبعا الموقف بصفه عامه يغيظ جدااااا لاني حزرته شفوى وتحريري وواضح انه كان مش بيفهم وغبي جداااااااااااااا مش مسألة ضعيف فى السواقه لا ده اسمه غباء

قمت واقف وشى فى وشه
وقولتله والله مانت متحرك اللا لما الظابط ييجي
ومن هنا لهنا
مارضتش انه يمشي اللا لما يدفع لي 50 ج تصليح

بالرغم من انى مش بحب العوض بس الموقف يغيظ جدا

ما رايكم ؟
قديم 03-10-2011, 03:45 PM
الصورة الرمزية ironheart
ironheart ironheart غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Engineer
هواياتي: CARS & COMPUTER

ironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond reputeironheart has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماذا تفعل لو كنت مكاني

50 بس كان لازم تجبلة الشرطة وتاخدمة مخالفة احسن من 50 جنية كنت اتفشيت احسن ما ماخد منة فلوس

ONE DAY YOU WILL SEE MY PLACE IN THE WORLD OF HISTORY
قديم 03-10-2011, 03:48 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

انا لو حاجه كده حصلت معايا احب اخليه يصلحها بصراحة
لكن اللى انت عملته مش غلط برده و ربنا يستر طريقك
قديم 20-10-2011, 01:26 AM
yoyo_1989 yoyo_1989 غير متواجد حالياً

yoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura aboutyoyo_1989 has a spectacular aura about

طبعا ال50 جنيه ... الشرطة حبلها طويلة و اليوم حايبوظ منك ... فى حركة تانية احسن بس عايزة واحد لاموخزة صايع و غاوى عراك الحركة دى شوفتها مرة.... خبطة بسيطة بين سواقين راح المجنى عليه جايب طوبة وطاخ فى فانوس الجانى بكل بساطة ... بس حرام
قديم 20-10-2011, 02:17 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoyo_1989 مشاهدة المشاركة

طبعا ال50 جنيه ... الشرطة حبلها طويلة و اليوم حايبوظ منك ... فى حركة تانية احسن بس عايزة واحد لاموخزة صايع و غاوى عراك الحركة دى شوفتها مرة.... خبطة بسيطة بين سواقين راح المجنى عليه جايب طوبة وطاخ فى فانوس الجانى بكل بساطة ... بس حرام
على اساس العين بالعين والسن بالسن هههههههههه حرام والله وده ممكن يسبب مشاكل اكتر كفايه عليه العوض وخلاص من غير واش ولا وجع دماغ ومحاضر وغيره

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم