العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 30-07-2010, 10:32 PM
Mi5aiel Mi5aiel غير متواجد حالياً

Mi5aiel is on a distinguished road
طلب من فضلكم المساعدة

أنا عايز أعرف رقم لون الفيرنا موجود فين فى العربية مع العلم أنا معايا فرنا 2010 1600cc لون ذهبى
قديم 31-07-2010, 01:30 AM
الصورة الرمزية مظهر صفوت
مظهر صفوت مظهر صفوت غير متواجد حالياً
من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مخرج بالتليفزيون المصرى
هواياتي: القراءة.. وتشجيع الاهلى بجنووووووون

مظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud ofمظهر صفوت has much to be proud of
افتراضي رد: من فضلكم المساعدة

للاسف الشديد رقم اللون مش مكتوب لانها تقفيل مصرى... لكن ممكن فى الصيانة تاخده وسهل انك تجيب اللون لكن ان شاء الله مش هاتحتاج لكده وخللى باللك خصوصا من عفاريت الشوارع اللى بيخربشوا فى العربيات ويجرحوها... وعلى فكرة اللون الذهبى رائع على الفيرنا
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg الاهلى فى دمى.jpg‏ (19.6 كيلوبايت, المشاهدات 37)
قديم 31-07-2010, 02:16 AM
Hamo2020 Hamo2020 غير متواجد حالياً

Hamo2020 is on a distinguished road

كنت عايز اطلب مساعة عربيتى ماتريكس وعندى مشكلى فى التابلوه لما بنور النور الصغير فى لمبتين مبيشتغلوش والحكاية دى غيظانى اوى اعمل اية خصوصا وانا كرهت التوكيل وعمايلة
قديم 31-07-2010, 12:11 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute

لو بتحصل مع النور الصغير بس ممكن يبقى سلك مقطوع أو ريلاى بايظ ودى عايزة كهربائى.
لو بتحصل مع العالى والواطى أحتمال اللمض اللى فى التابلوه عايزة تتغير, وكده هتضطر تفك التابلوه علشان تغيرهم, بس أنا كده بفتى, لأنى لاشفت العيب ولا أنا كهربائى.
أى كهربائى نضيف هيشخص المشكلة ويقولك العيب فين, والماتريكس منتشرة وصيانتها سهلة.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.