العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 26-07-2011, 03:10 PM
corsair
Guest

عاجل ميدو سبايسي رجعلنا تاني يا جماعه

طبعا لازم الدخله تهز اركان المنتدي

وبما ان الكبير اهلاوي فأنا بهديله الصورة ديه

النهارده يوم عجيب ومن اجمل الايام الصراحه بالنسبالي انا شخصيا وانا من هذا المزنق احب اقول لاخويا وحبيبي ابو هنا نجم الجيل حمد لله علي سلامتك يا غالي وعايزين نشوف ابتسامتك الجميلة ديه منورنا دايما الواحد كان كيانه مقلوب من ساعة ما سيبتنا بس ان شاء الله مش هيحصل تاني انك تسيبنا

وعلي فكرة رمضان داخل اهو وكل سنة وانتا طيب وعايزين نشوف نصايحك الجميلة لينا نعمل ايه نصوم ولا منصومش ولا نعمل ايه ههههههههههههه

واول موضوع ليه يا جماعه بعد رجوعه بالسلامه اهو

http://masrmotors.com/vb/showthread....028#post484028
قديم 26-07-2011, 03:31 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ميدو سبايسي رجعلنا تاني يا جماعه

حتفضل علطول سفن اب
قديم 26-07-2011, 03:59 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

الله يبشرك بالخير ياكورسير والله انا واحد من الناس كنت بدخل المنتدى وبحس فى غياب الاستاذ ميدو بفراغ كبير جدا الحمد لله على الرجوع بالسلامه
قديم 26-07-2011, 04:07 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

النهارده يوم عجيب ومن اجمل الايام الصراحه بالنسبالي انا شخصيا
يا ترى ايه سبب العجب والجمال دول
وانا من هذا المزنق احب اقول لاخويا وحبيبي ابو هنا نجم الجيل حمد لله علي سلامتك يا غالي وعايزين نشوف ابتسامتك الجميلة ديه منورنا دايما
طيب هاتشوف الكلام ده كله ازاى وانت فى هذا المزنق.؟؟
وعلي فكرة رمضان داخل اهو وكل سنة وانتا طيب وعايزين نشوف نصايحك الجميلة لينا نعمل ايه نصوم ولا منصومش ولا نعمل ايه ههههههههههههه
ايه ده هو ميدو اخد دورة فى الافتاء ولا اايه؟؟؟؟ حلوه حكاية نصوم ولا مانصومش دى بقولك ايه يا ميدو عايز فتوى اصوم لغاية 8 الصبح بس هههههههههه

http://masrmotors.com/vb/showthread....028#post484028
واول موضوع ليه يا جماعه بعد رجوعه بالسلامه اهو
تشكر يا الغالى على الرباط ده وربنا يوصلنا للموضوع بالسلامة
ههههههههههههههههههههههههه

صلى على رسول الله
---------------------

قديم 26-07-2011, 04:08 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

حمد الله على السلامه ياميدو ونورتنا ونورت المنتدى

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله