قديم 19-01-2011, 11:33 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربيه مش بتدور بسهوله........... بتطلع عيني

السلام عليكم
موضوع انك بدوس بنزين تلات مرات قبل ما تدور العربية دة طبيعى علشان تحضر بنزين بس لو كترت فى الدوس ممكن العربية تشرق منك
دوس الدبرياج الهيونداى اكسيل متصممة على كدة للامان وعلشان متحملش الفتيس معاك وانتة بدور انا عربيتى فيات بدور عادى من غير ما تدوس دبرياج بس انا لازم ادوس دبرياج علشان محملش على الموتور
العربية مفهاش ابلتين وكندنسر علشان الاسبيراتير الكترونى
موضوع الكنتكت بتاع لاستاز وليد انا ما بنصحش بية خالص انتو فهمتو غلط الكهربائى مش ها يعملو مفتاح يقفل بية الدايرة الكربائيى للامان دى ها يعمل مفتاح جنب الكنتاكت يفتح الكنتكت بلمفتاح بتاع العربية ويلقط بلزرار الى ها يركبو يعنى مفتاح استارت استوب
خلى كل حاجة على اصلها