قديم 25-06-2009, 02:45 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Bolbolan يطلب المساعده فى التفكير لشراء....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

الله الله عايزين آراء كمان ! أنا شايف لغاية دلوقت الغالبيه بتقول سيراتو ! يمكن علشان حبايبى نفسهم

حد من المنتدى يبقى عنده سيراتو أو فعلا شايفين انها الآحسن و الآفضل ( ماختلفناش ) بس أنا برده

لسه ما حدش قال لى ان عنده أكسنت أو عند حد من قرايبه علشان ناخد معلومات مباشره موش من كتيب !

عموما أنا لسه متصل تليفونيا بمعرض سيارات فى النزهه الجديده و هوه ما يعرفنيش و سألته عن النيوسسراتو

و قاللى عنده خليجى كاملة المواصفات و ب 119500 ج يعنى أرخص من التوكيل ب 6400 ج و طبعآ العهده على

الراوى و سأنزل مساء أعاينها لمجرد العلم بالشىء !

يا جماعه شراء سياره ده زى الجواز ممكن يبقى عن حب أو زواج عقل أو الاثنين ! ويبدوا انى ح أدوخكم

و أدوخ دوخة الدكتور درش ! ( الا م الحق يعنى مافيش ولا كلمه عن الاسبرانزا يا درش ؟؟ )

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
ممكن يا دكتور اجى معاك انا مش بهزر والله رقم تليفونى اهو 0121425929 علشان السعر ده انا مش متخيله بصراحه

بالنسبه للاكسنت هيه مع صديق ليا و جربتها معاه كتير بالنسبه للتقفيل و الخامات السيراتو بس برضو الاكسنت ممتازه و الله الوسع طبعا السيراتو الموتور السيراتور قطع غيار ارخص نسبيا الاكسنت او ممكن نقول ارخص بكتير عن السيراتو

ثبات الاكسنت متاز لحد 175 زى ما قولت السيراتو مجربتهاش

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات