قديم 25-06-2009, 02:41 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Bolbolan يطلب المساعده فى التفكير لشراء....

الله الله عايزين آراء كمان ! أنا شايف لغاية دلوقت الغالبيه بتقول سيراتو ! يمكن علشان حبايبى نفسهم

حد من المنتدى يبقى عنده سيراتو أو فعلا شايفين انها الآحسن و الآفضل ( ماختلفناش ) بس أنا برده

لسه ما حدش قال لى ان عنده أكسنت أو عند حد من قرايبه علشان ناخد معلومات مباشره موش من كتيب !

عموما أنا لسه متصل تليفونيا بمعرض سيارات فى النزهه الجديده و هوه ما يعرفنيش و سألته عن النيوسسراتو

و قاللى عنده خليجى كاملة المواصفات و ب 119500 ج يعنى أرخص من التوكيل ب 6400 ج و طبعآ العهده على

الراوى و سأنزل مساء أعاينها لمجرد العلم بالشىء !

يا جماعه شراء سياره ده زى الجواز ممكن يبقى عن حب أو زواج عقل أو الاثنين ! ويبدوا انى ح أدوخكم

و أدوخ دوخة الدكتور درش ! ( الا م الحق يعنى مافيش ولا كلمه عن الاسبرانزا يا درش ؟؟ )

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127